TJ

Alla inlägg under juli 2016

Av tj - 31 juli 2016 17:00

 

Kände det var mycket smidigare att berätta om filmupplevelsen i en vlogg även om jag ser oerhört trött ut så här dagen efter!   

 

 

Av tj - 30 juli 2016 23:30

   

Varit på bio med Jonna och sett Legenden om Tarzan, ätit på Oxgrillen och spelat wii hemma hos mig. Tack för en underbart rolig dag! Bloggar mer i morgon!

 

 

Av tj - 29 juli 2016 12:15

Bjuder på en klassiker för YouTube mest för skojs skull!   

 

 

Av tj - 28 juli 2016 18:39

 

I helgen håller en av mina kära vänner loppis som jag gärna tipsar om. Har ni vägarna förbi Bårslövsheds Ljusstöperi (Ekebyvägen 613) i Helsingborg, titta då gärna in och säg hej! Det mesta lär ni hitta …

 

Läs mer på Facebook: https://www.facebook.com/events/1737012989872488/

 

 

Av tj - 28 juli 2016 16:15

        

Sergey Lazarev är i Sverige igen! Han tillsammans med många andra av årets Eurovisiondeltagare uppträder under kvällens schlagerfestival på Pride i Stockholm. Tänk om man varit i Stockholm i dag. Nåja, det får bli en annan gång …

 

http://www.qx.se/pride/31643/de-kommer-till-schlagerpride

 

 

Av tj - 26 juli 2016 22:54

Tjenare allesammans!!
Hopps ni alla har det bra och har en bra sommar!


Idag började jag lite senare, så en sovmorgon var på sin plats. Idag har vi haft öppet kvällen och det var en del ungdomar och vi spelade pingis, schack och lite olika saker tillsammans med dem.. Jag förlorade blandat i pingis men så tusan att jag vann i schack   


Imorgon har vi badning på schemat, över 10 st anmälda, en fin sandstrand och kisk osv. Ser jag mycket fram emot och kan bara hoppas att det blir en bra dag  


   


Av tj - 26 juli 2016 15:36

 

Skönt att äntligen ge sig ut i spåret efter en månad av sjukdom. Nej, jag har inte varit sjuk hela månaden, men efter med träning och motion är jag ändå. Dessutom har jag prioriterat andra aktiviteter sorgligt nog. I dag på förmiddagen när jag skulle jogga medan J på vift lades upp på YouTube började det regna vilket gjorde att jag fick vänta till efter lunch. Men till slut kom jag ut och svettades som aldrig förr. Ett par vilande veckor förstör verkligen konditionen så det känns som att börja om på ruta ett igen. Det måste bli en tur i morgon också!

 

 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards