TJ

Alla inlägg under mars 2010

Av tj - 31 mars 2010 22:30

Hejsan svejsan !! Imorgon drar jag till stockholm och tittar på en gala i Globen. Detta innebär att jag inte kommer att kunna skriva fören på söndag.  


Men nu till dagen! Idag så vaknade jag tidigt, det ska ju hända någon gång. Större delen av dagen så var jag med J. Då fixade vi med detta bildspel som ni kan se i bloggn. vi fixade så att alla bilderna på sin rätta plats m.m

   Det var inte så lätt eftersom MovieMaker hakade upp sig i 1:30 timme.


Det känns som hela lovet precis har börjat men det är nästan slutt.  


tills nästa gång.......  /T   

Av tj - 31 mars 2010 16:03

Ett riktigt bra påsk bak med Js chokladrutor

 

                                                 
2 ägg   

1 1/2 dl socker

150 g smält margarin

2 msk kakao

1 1/2 dl vetemjöl

1/2 tsk bakpulver

1 1/2 dl hackade hasselnötter

1 msk smör till långpannan

 

1. Sätt ugnen på 175 grader

2. Ta fram en skål och knäck äggen.

Tillsätt sockret och vispa så det blir luftigt och poröst.

3. Smält margarin och låt sedan svalna, häll sedan i kakaon, därefter i äggsmeten

4. Blanda mjöl, bakpulver och hasselnötter i en plastpåse. Häll i smeten sedan.

5. Smörj långpannan och grädda sedan i 15 min.

6. Låt kakan svalna innan du skär den i skivor.  

                                      
                                                 
 

Riktigt goda till påsken    

Av tj - 31 mars 2010 14:31

   

 


Av tj - 30 mars 2010 20:54

Hallå på er!                               


Idag vaknade jag kl 10.00 och gick upp och åt frukost. Sen satt jag vid datorn. Vid 12.30 åkte jag och handlade lite inför påskhelgen. Vi köpte även goda winerbröd att äta när vi kom hem. Vi åt dem också och drack kaffe. mmmmmmmm så gott, jag skulle kunna ta en till. Efter det så var jag med en kompis och då var vi ute. Det känns skönt att kunna vara ute igen. Man kan vara ute på vintern med men nu känns det roligare.


Hoppas ni har ett skönt påsklov eller ni som inte har det, ni får ha en underbar vecka och imorgon kommer bli den bästa på flera veckor.


Det var allt för denna gång  / J

Av tj - 29 mars 2010 20:59

Hej hej! Idag har vi gjort många olika saker så som keyboard, varit ute och kollat på film.   Vi tycker att det är jätte roligt att omröstning är så jämn. Nu är det bara 9 dagar kvar att rösta. Om rätt låt vann eller inte syns åter 7 april så kan ni rösta igen på detta. Vem som ger er resultatet har J ännu inte kommit fram till än. Kommentera gärna detta inlägg. I kommentaren skriver ni in förslag på vad man kan göra på lovet. 


Tjaba tjena hejdå  / Tj haha  

Av tj - 29 mars 2010 00:26

  


Tja   


I helgen blev det att följa med pappa till husvagnen. I fredags så vann Matte lets dance och jag var så lycklig. I lördags så var det mest repriser på tv som skulle ses. Till sist så var det att släcka ner allt för man ska ju släcka en timme vet ni ju. Så därför gick vi in till det stora huset på campingen där alla samlades och hade lite trevligt. Igår söndag så kom jag hem sent och nu ska jag sova. BIlden ovan är på husvagnen fast från i somras men ändå 


God natt /  J

Av tj - 28 mars 2010 21:44

  

 

 

Av tj - 27 mars 2010 21:11

Hejsan hejsan    Idag har det regnat kraftigt för första gången på länge, inte så kul.  Men jag hannnnnn vara ute en stund innan så det var okej. Jag har mest varit vid datorn idag inget annat som var roligt.     Imorgon ska jag vara nog med en kompis och så ska jag fundera på iden om att lägga upp mitt första videoinlägg, men det är inte säkert. Ha det gött hejdå !!   / T       

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards