TJ

Alla inlägg under februari 2012

Av tj - 29 februari 2012 18:01

 

Av tj - 29 februari 2012 16:26

 



VINNAREN FÅR NI VETA KL 6    

Av tj - 29 februari 2012 15:42

Hej på er allesammans !!  

Här bjuder jag nu på en första titt på min nya sida som jag håller på och jobbar med på Webbdesignen!! Mycket nöjde 

http://klurigtochsnurrigt.se/

Av tj - 28 februari 2012 15:10

Detta låten tycker jag är Sveriges biljet till Eurovision och även vinnaren av hela tävlingen!!! Den är så bra och hon har den bästa rösten av alla i Melodifestivalen detta år och jag hoppas verkligen att alla röstar fram hennes låt till vinnaren i Globen om ungefär 2 veckor   



MVH /T

Av tj - 28 februari 2012 15:10



Bra jobbat    /J  

Av tj - 28 februari 2012 10:08

...


Söndag

Då satt man vid datorn hos pappa och lyssnade igenom alla 32 bidrag som nu släppts och är tillgängliga. Efteråt åkte vi runt för att lämna av maten som blivit över. Trots många gäster blev det mat över, det var ju väldigt lustigt.  


Måndag

Skolan började igen vid 8 på katedral. Jag har ju IVÄ där. Nu börjar vi med manus och skrift till pjäser. På kungsmad hade vi redovisning sedan. Här har man varit sjuk och sen kommer tillbaka och då är det redovisning. Så irriterad jag var men log och fullföljde det jag skulle säga tillsammans med de andra killarna. 


På rörlig bild såg vi på Bert medans läraren pratade med oss. Han ska fortsätta på onsdag. Hemma tog man sedan det lugnt och jobbade lite vid datorn. Nu är 6 nya låtar färdiga till TJs album. Totalt 18 låtar nu.  


   /J  

Av tj - 28 februari 2012 08:40



/T       

Av tj - 27 februari 2012 15:50

Hej på er igen ! 
Då är skolan igång igen då Det var skoj att träffa alla klasskompisar igen och höra lite vad de gjort på lovet. Sen så fick vi en del papper nu inför praktiken som vi ska borja nu nästa vecka och 4 veckor frammåt  Det är mycket papper som vi ska hålla reda på ska ni veta. Det är närvaron, kursen, kursmålen, papper från polisen om att vi inte har något brott och sånt för om man har de så får vi inte,, eller ja, det blir svårare att jobba på förskola då. Sen har vi massa uppgiftspapper och massa sånt  Nu efter skolan så har jag lite skolsaker att göra innan min trombon-övning sätter igång och efter det med antar jag åhh. 

Det är inte så lång tid kvar innan vi äntligen får veta vem som har vunnit veckans blogg denna gång. Ni som inte vinner kan ju delta igen om ni vill pröva lyckan  Här har vi inte ett begränsat antal gånger, hehe. 


Men alla bloggar som jag har fått in har varit mycket bra så det har och är svårt att bestämma. Alla av dessa bloggar är vinnare på sitt sätt, bara det att just en vinner här 


 



Nu är det plugg som gäller, hej på er allesammans !!!

MVH /T  

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards