TJ

Alla inlägg under november 2012

Av tj - 7 november 2012 16:15


MVH/T

Av tj - 7 november 2012 15:30

Tjabba   


Nu sitter man bland alla papper och skriver om Jesus och Kristendomen. Det blir väldigt bra i slutändan. 

 

För övrigt har inspelningen av Samhäll-Medias samhällskunskap fungerat bra. Vi fick dra in tre statister till vår hjälp. Först imorgon kommer vi se dagens arbete. Efter lektionen fångade vi deras lärare på en intervju.   Fredagens inspelning är nu inbokad. 


Jag måste arbeta vidare med tentan nu.    /J

Av tj - 6 november 2012 22:45


MVH/T

Av tj - 6 november 2012 19:32

Haha tjenixen allesammans! 

Ja jag vet, en lite konstig rubrik kanske med det är kul med den nya mobilen eftersom man kan ha, inte bara pin-kod eller mönster utan även ansiktsigenkänning och det är ju skoj och coolt    Det är mycket som är roligt och nytt med en ny mobil men det tar ju lite tid att lära sig det mesta som man behöver veta. 


Ni kan inte förstå hur illa det gick på bowlingen för vissa, det gick ganska bra tycker jag men vad min collega tycker, ja, det säger inte ja i alla fall   Innan dess så hade vi information om vad som kommer hända eftter gymnasiet om vilka vägar och val man kan välja o.s.v. 


Men nu efter en god middag ska jag nog göra lite annat smått och gott   


Ha det gött!!


 

Min nya mobil  

 

 

MVH/T

 

 

Av tj - 6 november 2012 15:16

 

Efter en dag med planering och möte med olika lärare kan vi nu förhoppningsvis spela in imorgon. Klassen träffar vi 8.30 och ska presentera vad vi gör och varför. Sen gäller inspelning med statisthjälp. Vi håller tummarna för att allt sitter som det ska.    /J 

Av tj - 5 november 2012 18:24

Lovet är slut och dags att åter komma tillbaka till skolan. Men det är inte vanlig skolgång utan man ska jobba i grupper nere i källaren. I dessa utrymmen ska vi planera hur vi ska filma programmet Samhäll-Media. På Kungsmads hemsida kan man navigera och söka upp information om alla skolans program. Målet är att alla program även ska ha en introduktionsfilm och det är där vi mediaelever kommer in.   

 

Nu börjar alltså två veckors arbete med intern praktik på skolan. Min grupp ska dokumentera Samhäll-Media.    /J

Av tj - 5 november 2012 16:43

Hej allesammans! Just nu är jag super-glad och ni kan inte gissa varför men jag är super-glad!! NI får veta ikväll kanske  

Om en liten stund ska vi åka och spela trombon, det är ju på måndagar. Senare ikväll så ska jag jobba ltie på olika arbeten och kolla på det nya jag har fått   Kvällen kan nog inte bli bättre heller. Det kommer inte fredagen heller bli. Då ska älsklingen och jag fira 1 och ett halvt år tillsammans och vi ska ut på resturang och sen mysa på kvällen, kanske film eller något sånt   Hon ska få ett.... och ett..... ! Hon kommer nog bli jätteglad, hoppas på det i alla fall! 

Ikväll sen får ni veta vad jag har fått   

 

MVH/T

Av tj - 5 november 2012 10:00

Nu äntligen kör vi igång igen.    /J

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards