TJ

Alla inlägg under november 2012

Av tj - 19 november 2012 16:55

 


MVH/T

Av tj - 19 november 2012 10:32

 


MVH/T

Av tj - 18 november 2012 20:30

Skrivet måndag.

 

Nu kör vi igång.  

 

 

Skrivet söndag.

 

Detta inlägg kom ut för några dagar sen och imorgon är det då dags!! Detta blir spännande, hoppas många skickar utmaningar i alla fall.  

 

Vi brukar ordna saker som är skojiga men det gäller att inte förvänta sig för mycket har erfarenheten lärt "Oss" Men hoppas många har skojiga utmaningar som jag kan testa så får vi se hur detta går, haha!  

 

Skrivet för några dagar sen...

 

 


MVH/T

Av tj - 18 november 2012 17:52

Dagen har fyllts med en del hushållsarbete. Så nu ska det bli skönt att bara sätta sig i soffan och koppla av med film.   

 

 Dagens rätt   /J

Av tj - 18 november 2012 16:30


MVH/T

Av tj - 18 november 2012 16:17


Hej alla goa människor där ute! Ni har haft en bra söndag? Ja? Jag kan inte riktigt säga detsamma... Mycket jobb kan ni ge er på. Om jag skulle ta mig friheten till att ta och visa er min lista på saker som ska göras så kommer det inte räcka med ett inlägg.      


Men förutom detta lilla problem så har helgen varit bra. Älsklingen var här i fredags och vi såg film och spelade wii och myste   


Vilka filmer gillar ni bäst när ni ska ha det lite mysigt ?? Det är jätteolika tror jag  


Men nu går vi in i V 47 och det är en vecka med mycket, nationella och sånt som vi ska klara av denna hel'etesveckan! Men ni har förhoppningsvis en lugnare sådan. Ha det gött allesammans!


MVH/T
 

 

 

 

Av tj - 18 november 2012 00:03

Hej!


Ska lägga mig strax men hittade lite goda kakor som jag äter på. Under en bjudning som mamma hade fick gästerna endast dessa kakor till kaffet. Men jag ville inte ha några jävla kakor. Nu har vi döpt de till det namnet iaf.


Dröm sött    /J  

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards