TJ

Alla inlägg under november 2012

Av tj - 14 november 2012 15:33

Slut med skridskor nu för ett tag! Är så nöjd med dagens körning och det är väl typiskt ? När det är slut så börjar man känna att man kan detta!   Men nästa gång... eller de följande gångerna så ska vi Curla och det är ju så mycket roligare än skridskor + att ingen är bäst på det, på skridsko timmarna så är de ju några som är as grymma på det liksom så det blir ju kul att se jämställdheten   

Här är en sammanställning   

 

MVH/T

Av tj - 13 november 2012 22:01

Tjena alla underbara läsare som hittar hit    Hur är läget med er då ? "Jo de är bara bra" Ja men vad roligt att höra!  

Idag så har vi haft en lektion där vi planerade en grej som vi ska leda klasskamraterna i. Jag ska vara både ute och inne och pyssla lite och så, under lektionen skrev jag ner saker som skulle vara med, material och sånt alltså. Sen hade vi nästa lektion då och där jobbade vi med våra olika ämnen som vi har valt, det var saker som Dyslexi, ADHD, och sånt. Jag jobbade hemma i och med att jag gjorde en film av de hela   

Sen spelade vi lite spel på kvällen, J och jag. Nu på kvälls-kvisten så har vi druckit lite te, familjen, och tagit en macka eller två. 

Men nu är det lite kvar på skolan och sen sova!

 


MVH/T 

Av tj - 13 november 2012 10:30

Jag tar fram denna igen för er som har missat detta och undrar varför det står" Veckans blogg-vinnare utses om 8 dagar i menyavdelningen" Men nu har ni chansen att delta i alla fall  

 

 

Av tj - 12 november 2012 16:49

Hej allesammans! Idag har det verkligen varit en kort dag som jag har varit med om. Jag åkte ner till Games för att de skulle försöka fixa ett spel jag köpt i lördags. Det slutade med att de ringer mig så fort de får in nya

Sen började skolan för mig klockan 14:25 och vi gick en lektion till halv 15:00. Imorgon blir det en skoldag från 11:40 till 14:00 så även den kommer bli kort kort kort... 


En kompis kom över en stund för en stund sen, vi spelade wii och sen ett spel på datorn och lite sånt   

kvällen blir lugn hoppas jag, som om inte hela dagen varit det, haha! Men något TV-program blir det kanske eller något sånt, vi har fått läxa till torsdag så det blir väl det också.

 

 

 

MVH/T

Av tj - 12 november 2012 16:02

Sorry att det tog tid men glömde helt bort igår. Så idag var skolan viktigare. Men här kommer det. Tror att jag i fortsättningen kommer senarelägga klippen.    /J 

Av tj - 11 november 2012 22:07

Hallå på er!   


Idag har jag jobbat lite mer med komplettering men också varit med Kenny. Vi åkte ut till Kronobergs slottsruin och fotade massa trams. Jag upptäckte att min kamera hade dåligt batteri så jag fick inga bilder men han ska skicka bilderna till mig. Tänkte se om man kan göra en Js Hörna av det.


Jag och T träffades innan idag och spelade wii samt lyssnade på lite ringsignaler.    /J

Av tj - 11 november 2012 17:39

Hej på er allesammans! Har ni firat "Fars dag" på något sätt ? Kanske ni har ätit ute eller så har han fått en ny slips kanske eller något sånt?    Av mig fick han en trisslott men det var tyvärr ingen vinst på den men det är tanken som räknas som ni vet.   

Hur har er helg varit då ? Min och älsklingens har varit jättemysig! 


På denna bild så ser ni den sötaste grej som man kan få, den ska stå fint hos mig!!!  


   

 

MVH/T





In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards