TJ

Alla inlägg under november 2014

Av tj - 5 november 2014 00:31

Seminariet gick riktigt bra tycker jag. Det var inte många av oss som pratade dock, utan det kändes som om jag höll låda. Jag delade med mig av mina erfarenheter från biblioteken jag har arbetat vid, och läraren tackade mig för det.

Ett seminarium går ju ut på att just diskutera. Ett samtal mellan lärare och elever. Vi fick också jobba två och två där vi skulle studera ett rättsfall som kanske kan uppstå under vår arbetstid. Alltsammans oerhört intressant och nyttigt.

 

Nedan berättar jag om min nya bok!


   

Av tj - 4 november 2014 18:11

 



 

Av tj - 4 november 2014 16:31

Tjenare på er.

Dag två som sjuk men idag mår jag i alla fall mycket bättre. Serien som jag ser på börjar bli riktigt spännande. Jag tror många av er sett stargate Atlantis eller några i alla fall.?
En serie jag annars kan rekommendera

Av tj - 3 november 2014 22:43

 

Efter en hård dag med tentamen, matlagning, skrivande och klippning så ropar sängen på mig. I morgon blir det seminarium!

 

Sov gott...

#sömn #sova

 

Av tj - 3 november 2014 22:33

Hej på er alla där ute. Blogger från mobilen som lite omväxling.
Liten uppdatering över dagen då
Har typ blivit sjuk, lite konstigt för ingen feber och annat. I alla fall blev det ingen praktik idag. Det var väldigt trist eftersom det är kladdkake vecka på temat, haha?

Röstning
Som ni vet har vi en röstning också på bloggen som jag och J verklige uppskattar om ni klickar på. Detta För att se vad som ska stanna kvar på bloggen nu när vi arbetar med ny design och så vidare ?

Hoppas ni andra haft en bra dag.
Ni är himla välkomna att använda er hörna som vi har tillgängligt för er här på bloggen till att ge oss tips på aktiviteter vi kan ha i veckorna.. precis som min fredagsspecial.


 

Av tj - 3 november 2014 16:30

Hej från TJ!


Nu vill vi, under vårt arbete med bloggen veta vilka funktioner ni använder när som ni går in till vår blogg.


Vi uppskattar verkligen om ni deltar i denna röstning i menyn. Detta underlättar renoveringen.


     

 


Av tj - 3 november 2014 12:13

   

Nu väntar hemtentan på mig! Dags att plugga...

#plugg #hår

 

Av tj - 2 november 2014 17:23

  Kyckling och nudelsoppa!   

  

#matlagning

 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards