TJ

Alla inlägg under februari 2012

Av tj - 15 februari 2012 21:10

Lite bilder från webbdesignen till er 


             


MVH /T

Av tj - 15 februari 2012 19:01

Hej  


Idag har man bara varit hemma från skolan pågrund utav att jag är förkyld. Åkt på en riktig snuva och mycket värre idag än igår. Jag har bara tagit det lugnt och vilat. Klarat av Super Smashbros Brawl nu  . Det var ju skönt. 


T har ju köpt ett nytt keyboard som ni säkert vet. Ibland när vi spelar på det passar vi på att spela in. En del låtar blir riktigt bra. Nu när jag är sjuk har jag haft tid att göra filerna. Sen kanske vi bränner en cd med våra låtar.   


Här är låtlistan hittills:

1. Overture

2. Things Could Happen

3. Januari till December

4. Duvan som aldrig kom tillbaka

5. Den Vilda

6. I See The Sun

7. Just A Second

8. Sing My Little Bird

9. We Go To Argentina

10. Waterfall

11. Midnatt råder 


Ha det bra    /J

Av tj - 15 februari 2012 15:04

Hej på er allihopa !!

Nu sitter jag här och skriver lite, just nu har vi rast. Det är sista lektionen "Webbdesign" idag så jobbar vi hela lektionen ut med en designsida som vi ska göra. Jag gör en om gåtor, skämt, roliga historier och skräckhistorier  


Egentligen så tycker jag faktiskt att vårat ivä-pass är för långt. Från halv 2 till 4... men jaja. Arbetet går framåt i alla fall och jag har gjort en header och så har jag tagit några gåtor från fredagsspecialerna.   


Efter skolan så ska jag nog ta det lugnt och kanske se om J kan hitta på något. Men nu tillbaka till jobbet. ni får ha det så bra så hörs vi. / T 


          

Av tj - 14 februari 2012 21:31

Halloj  


Varning: Långt inlägg

Idag har man inte varit på topp. Tungt och jobbigt att gå upp. Varför då? Jo, det svider i mina ögon, gör ont i halsen och dessutom är lite lomhörd på ena örat. Jätte mysigt eller hur  


Väckarklockan ringer, ja jag ska gå upp. Trots detta ruskar mamma liv i mig typ 15 min innan jag ska gå till skolan. Fasen också, nu måste jag slänga i mig filen. Det var väl onödigt.


I skolan är många upptagna med hångel och längtan efter att komma hem och ge deras flick/pojkvänner vad de vill ha. Och i ett hörn står man med den jäkla munnen och ögonen som snart ska explodera. Jag skulle vilja gå hem.   Men jag ska min själ skriva det där provet så jag får stå ut helt enkelt.


Hemma tillslut får man en orange ros av mamma som står på skrivbordet. Och jag känner att just i det steget är jag älskad. Har fått några sms med från släkt och vänner. Underbart att de orkar.  


Sen var det bowling och där väntade Jonna samt turturduvorna. Nu ska vi ha roligt och bowla. Men hur går det tror ni?

För jävligt rent ut sagt, hamnar i rännan och missar flera gånger. Jonna gör samma sak. Tore har flyt och hämtar krafter hos Emma som sitter så troget och ser på. Ja, de är gulliga tillsammans och jag tittar bort mot Jonna för turturduvorna är ju upptagna.


Jonna tittar på mig också och sen på ToE. Sen tillbaka på mig och jag ser i hennes ögon att nu tänker vi exakt samma sak. Vad har vi gjort?   Hur ska vi kunna återfå styrka och glädje? Och sen fattar vi. Det är alla hjärtans dag. Efteråt tar vi samma buss hem och skils åt med inblicken av att vi har iaf varandra. 


Glad alla hjärtans dag och en extra tanke till er andra som inte heller har någon att älska. Jag tänker på er, det ska ni veta.    /J       

Av tj - 14 februari 2012 08:50

Hello   Welcome ! right now I'am sitting here and just listen to music on my computer. Det var den engelskan mina damer och herrar hehehe  Nu såhär på morgonen så ska man ju vara i skolan men.. men...  Vi har sovmorgon men bara för att jag säger det så ser jag att jag snart måste åka, typiskt också ^^ 


Idag väntar ett muntligt prov och en mysig kväll efter skolan med min sötnos  Vi ska äta god mat och mysa, kanske se någon film eller något sånt, vad vet jag  


Nu så måste jag rulla vidare till plugget, hejdå på er allesammans !!!


   

MVH /T  

   


  

Av tj - 12 februari 2012 19:26


MVH /T
 

Av tj - 12 februari 2012 14:28

Hello  


Igår var Jonna här på besök. Jag försökte mig på att göra biffar till henne men det blev en katastrof. Gjorde 4 jätte biffar med mycket kött och det tar ju tid att steka. Men när de fallit isär kunde det röda inuti bli tillagat också.  


Efter maten hamnade vi vid datorn och började kolla lite på Jonnas rötter. Oerhört nära att jag och Jonna var släkt på långt håll. En utav hennes anmödrar hette Johanna och föddes i Urshult i januari samma år som min släkting Johanna i Urshult fast någon månad senare bara någon gård därifrån. Fan, vad besvikna vi var    . Det hade varit jätte roligt om jag och Jonna var släkt med varandra. Fast det klart, vi kanske är det via en annan gren.


Sen var det dags för Mello och då laddade vi upp med gosaker som jag alltid gör vid festivalen. Efter väntade massa wii spelande. Klockan var runt 0.30 då fick det min själ räcka. Vi lyckades ändå inte besegra den där jävla draken. Har tappat räkningen hur många gånger vi försökte. Där kunde vi ju fan ha suttit hela natten.


Men nu ska jag till T. Ha det bra     /J   

Av tj - 12 februari 2012 12:43

Hej på er allesammans !!!!!

Nu är snart helgen förbi men det har varit en rolig en  Min älskling och jag har pimplat * fiskat på isbelagd sjö* 

Vad har vi gjort mera då.. Jo igår var vi på ett ställe i hennes kvarter där de fanns ett pingisbord, löp band, lite styrka och bastu m.m   Vi spelade rund-pingis och lite matcher också.  


Sen på kvällen så såg vi på melodifestivalen och de som gick vidare var helt värda det tycker jag  

Sen efter det så vi 2012-filmen. Den kan jag tycka var sådär. Det var ju absolut en löjlig öppning av den..... Helt overkligt och gjort på ett förutsägbart sätt. Den blev bra i slutet men för mig så räckte inte det för att den ska nå upp på något av de bästa betygen som vi har. Mer om det på recension-inlägget lite senare idag 


Men nu ska jag surfa vidare vett ni  


Ha det gött!! MVH /T        

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards