TJ

Alla inlägg under september 2011

Av tj - 15 september 2011 16:39

 

Av tj - 15 september 2011 01:00

 


/T

Av tj - 14 september 2011 22:11

Hej hej. Ja denna låten var inte min favorit direkt första gången jag hörde det... Men andra. hehehe Den är bra tycker jag i alla fall. Det är lätt att komma ihåg hur den går och text och allt   





MVH/T

Av tj - 14 september 2011 20:34

Hej allihopa  


Orkade inte blogga igår men jag har fått nya ögon nu, haha. Det är lite ovant att se sin omgivning igen. När man kom till skolan fick man se alla hur de såg ut och kunde läsa texten på tavlan.


Min syn har strulat sedan 4 års ålder och har bytt glasögon 3 gånger nu med dessa nya. Ska bli roligt att gå in dessa och se min omvärld på ett nytt sätt.  


Idag har vi blivit klara med vår dubbning av film. MVG fick vi som resultat. Filmen kommer att läggas ut under helgen. Det är en mycket stor fil men ska nog gå att få över.   

    /J    

Av tj - 14 september 2011 20:24

Hej på er allesammans!

Hello everybody !


I thinks that I Am very bad on writing in english and , yes.. Today in school  we have had Swedish and webdesign. Today it was very funny because I feeling that I am get along and understand the codes now. 


Nu fortsätter vi med svenska så ta det lungt 


Ja, som ja sa så börjar jag nu tycka att jag valde rätt IVÄ (webbdesign) Är mycket nöjd med den hemsidan som jag blev klar med idag. Tyvärr så finns den ju inte ute utan bara till min lärare för en uppsats kan man väl säga... Uppgift.  


Har nyss hittat en gammal kär låt så mycket glad nu.. Här kommer den mina vänner !! ha det braa



/T  



 


Av tj - 13 september 2011 22:01

Hej Hej !

Idag så har det varit en dag som det har hänt mycket i.

Vi har haft ett litet prov bland annat. Vi fick 10 trädkvistar som vi skulle skriva på ett papper vilket som var vilket. Tror att det gick bra i alla fall 


Som ni förstår så är det mycket att stå i nu, eftersom det inte har blivit lika många inlägg från min sida då. Men som ni förstår så går såklart skolan först.


Förresten, det har blåst något så otroligt här i Växjö. Har det gjort det hos er alla andra som ej bor här?


Jaja, Klockan 5 så åkte vi ner till bowlingen då och sen var det bara för mig att gå till stadsbiblioteket för en föreläsning om ensam-kommande flyktingbarn.


Ha det bra så länge med er alla !!

MVH /T       

Av tj - 12 september 2011 22:34

Hej på er   


Idag har jag skaffat ett nytt mejl konto till kursen litterär
gestaltning. Meningen är att man ska skriva texter som man även ska publicera
på nätet. Vi har delats in i grupper med 4 i varje och det är vi 4 inom gruppen
som kommer att kunna läsa och kommentera varandras texter. På längre sikt
kommer det nog att bli suveränt 


Sen under lektionen rörlig bild så jobbar vi nu för fullt med att skriva bildmanus
förstår ni. Alla filmer och serier som ni ser på tv har innan filmandet blivit
skapat i bilder. Det är därför viktigt att göra en storyboard för att kunna se
redan innan man filmar hur det hela egentligen kommer att se ut.   Haha, oj jag låter som jag har jobbat inom filmproduktionen i många år. Men jag är glad för
att man lär sig verkligen nya saker varje dag.


Innan skoldagen var slut hade vi estetiskt och då lärde vi oss att arbeta i ett
animeringsprogram Styks. Här är min och Omars egna animering:


 

Ni får ha det så bra    /J

Av tj - 12 september 2011 20:32


/T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards