TJ

Alla inlägg under september 2010

Av tj - 25 september 2010 20:43

Hej hej   


Idag har hela familjen varit i Kristanstad. Jag har handlat lite nya kläder m.m Man hittar ju alltid lite av varje eller hur? Köpte en ny film som vi sedan tittade på. The Dushess om någon är intresserad. Jag håller på med Pers och fleras önskan att dela upp bloggen i kategorier.


Än så länge har jag gjort september och går bakåt till maj som jag har gjort klart. Har bara tre månader kvar att sortera upp sen kommer jag att lägga ut det i menyn, var inte oroliga. Och detta hoppas bli klart redan imorgon.


Hoppas ni annars mår bra   / J    

Av tj - 25 september 2010 18:06

Hejsan.. Som jag har skrivit i bloggen så har jag haft ett litet småproblem med min nya kamera. Det har inte gått att fixa filmerna och få in dem på Youtube. Detta för att den nya har en annan fil som inte min dator ville ha, men med hjälp av Min mediakontakt JESPER så har vi lyckats spara den i en annan film-fil så nu funkar det  

Jag har spelat lite film på den men kommer inte att testa den på allvar förrän imorgon då J och jag ska lära oss den lite mera   Men nästa videoinlägg kommer att bli med den nya som ni nu har bild på under detta inlägg.


Jag vill också att ni kommenterar detta inlägg och i den kommentaren skriva in vilka filmer ni sett här som ni tycker bäst om så att både han och jag vet va vi ska tänka på. Tack till alla på förhand.     /T

Av tj - 25 september 2010 13:08

Hej hej allihopa. Nu har jag fått min nya kamera men vill ännu inte lägga upp något av filmerna i bloggen eftersom jag nu har en HD-kamera så blir det för bra för de program som jag har, jag kan alltså inte göra om dem eller så. Jag och J ska lösa det på söndag hoppas jag på     Nu blir allt suddigt i de program som inte kom med kameran så vi måste göra om filerna så det är därför. 


 

/T

Av tj - 23 september 2010 21:35

Ja,, Idag har jag äntligen fått min filmkamera!!! SÅ nästa gång som jag gör ett videoinlägg så är det med den.   


I skolan idag har vi gått igenom ett idrottspass och matte m.m

Imorgon så kommer vi att ha Engelska-förhör. Men har pluggat mycket så det känns ganska bra i alla fall och så är det ju fredag så det blir ju ett litet + också     Denna vecka har faktiskt varit ganska lugn i skolan, inte många läxor och några inställda lektioner också. Men nu ska jag väl försöka mig på kameran igen. Hej så länge!!     /T

Av tj - 23 september 2010 21:34

Jag vet att jag inte bloggat på ett tag men har haft fullt upp med era röster men nu är allt färdigräknat och klart. Som ni ser kommer vi att fortsätta med recept och låtar. Kändisarna kommer lagom till december då det är mörkt och kallt men då heter vi Julens Nötter. Mer info kommer. Idag sov jag till 9 men behövde egentligen inte gå så tidigt för jag började inte fören 12.20 pågrund av inställda lektioner bl.a och ändring i mitt schema.

Har gått runt sjön också med en kompis. Har tittat på idol också.


  

Jag vill bara påminna er om att bilden blir bättre och större om man dubbel klickar på den.    / J  

Av tj - 22 september 2010 20:43


/T      

Av tj - 22 september 2010 17:09

  

Av tj - 21 september 2010 19:42

Hej hej  


Dagen började med mentorstid då mentorn bjöd på te eller kaffe. Sen sa hon att vi förmodligen kände varandra så man skulle presentera kamraten brevid istället för själv. Jag visst inte så mycket men gjorde en gott försök. Sen skulle den andra presentera mig.


Efteråt fortsatte vi med våra filmer som vi nu har på börjat. Alla ska göra en liten film om ett möte mellan två eller flera personer. Vår film är jätte rolig och jag väntar med att berätta mer. Kanske kan jag ladda upp den här på något vänster, skulle va kul.


På datan gjorde vi ordbehandling 5, sista word lektionen för nu ska vi gå igenom Indesign istället. Vi har också fått en hemskrivning om arbetsmiljö som jag tänkte sitta med imorgon då jag har studiedag.   


På svenskan hade vi gruppskrivning där man satt i grupp om 3-4 personer och skulle skriva en historia. Inledningen var redan färdig. "Hon vaknade av att någon ruskade i henne".


Detta var dagen för mig och nu ska jag titta på idol 


Ciao  / J    

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards