TJ

Alla inlägg under juni 2013

Av tj - 19 juni 2013 17:17

 



Alla barnen och Rosa!

Alla barnen hade kalsonger förutom Rosa för hon var flicka och använde Trosa hihi     

Av tj - 19 juni 2013 12:16

Hej på er alla coola läsare!


Just nu har jag kommit tillbaka från praktiska övningar som vi har haft, vi har också filmat lite på plats för att visa hur det är att sommarjobba här.


Nu sista delen av dagen så ska vi antagligen redigera och fortsätta med filmningen, den första filmen är nu gjord och som jag vet så är alla nöjda med den!  


Men vet ni, vi hörs senare idag med en gåta eller en rolig historia, musik bilder  m.m


  

Av tj - 19 juni 2013 11:32

Margaretas äldsta dotter är på besök. De pratar om tiden kring dotterns födelse, som var 1940. Det för Margareta bakåt i tankarna då hon var lotta under andra världskriget och väntade barn samtidigt.

Vi får träffa Kapten Rask, Katarina Pittrén och Margaretas man Emil Olsson.


 

Av tj - 18 juni 2013 20:37

Hej på alla!


Idag har jag bland annat varit på AF och skrivit in mig. Jag skickades direkt till ett studentmöte som senare visade sig vara felaktigt. Men men, hehe...

Nu när det är fixat så fortsätter skrivandet. Just nu håller jag på med kapitel 11 och omarbetar det.


Ha det bra.


 

Av tj - 18 juni 2013 17:42


 


 





Av tj - 18 juni 2013 15:41

Tja på er!!

Nu rullar de gröna bussarna genom Växjö, riktigt snygga!!



http://www.smp.se/nyheter/vaxjo/nu-rullar-de-grona-bussarna(3819512).gm

 

 

 

Av tj - 18 juni 2013 15:19

Hallå allesammans!!


Idag har mitt drömjobb fortsatt kan man säga. Det fina vädret har fortsatt och det har blivit mer filmande idag.

Igår blev vi klara med faktan och rösten som ska prata till klippen. Idag har vi filmat människor som går, växjösjön och stadsbiblioteket, detta är några av platserna.  


Imorgon ska vi antagligen se om vi kan redigera ihop den första filmen och börja på den andra, hoppas vi hinner alla denna veckan. Nästa vecka så har jag fått en ledtråd på att jag ska fota    

så jag hoppas att det blir lärorikt och kul!

Ha det gött tills nästa gång!!


 

Av tj - 17 juni 2013 17:22

Ja, hej på er igen!

På jobbet så är jag med i filmteamet som sagt! tänk att få jobba med sånt som man älskar att göra så jag trivs jättebra!!

Nu kom J över så det blir antagligen badminton!   



   

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards