TJ

Alla inlägg under maj 2013

Av tj - 20 maj 2013 10:10

Tja!


Jag måste säga att dessa skor är supersköna.

Sedan jag fick dem så har jag haft dem hela tiden,, kanske inte när jag sov men i alla fall.

Superbra så om ni åker till Afrika, köp de då  


   

Av tj - 19 maj 2013 19:48

Godkväll allesammans!


Som säkert många redan sett spökades natten till idag ut av den festival som kallas Eurovision. Det är första gången som jag och T ser det tillsammans. Har haft som tradition att åka till farmor och se det med henne. Där sitter vi sedan med våra härliga fylappar. För er som ännu inte vågat se vår ESCkväll ska nog göra det.   


Idag har man varit halvslagen i stort sett hela dagen, men en kostym till studenten blev köpt i alla fall. Pappa hjälpte mig att hitta något vettigt. Som ni vet klär jag mig aldrig i en kostym, men studenten är vuxenvärldens språngbräda som ska firas. Det bästa är att kostymen kan användas till fler tillfällen. Precis som T väljer jag att hålla på hur jag ser ut till den faktiska dagen.


   

Av tj - 19 maj 2013 17:07

Nytt från Afrika, skitsnyggt!

 

   

Av tj - 19 maj 2013 17:00

Tja på er allesammans!


Det är frågan om jag ska skapa en ny kategori med söndagsnytt?

Eftersom jag har T's fredagsspecial så kanske ni vill veta hur helgen faktiskt blev och om det blev någon skillnad mot vad jag sa i fredags så här kommer en liten utvärdering till att börja med.


Fredag: J kom och vi kastade pil, satt vid datorn och hittade på.

Lördagen: J kom vid 4 och då startade förberedningarna till kvällen, affären och pizza.

Vi tog också bilder till den nya headern.

Söndag: Föräldrarna kommer hem från SydAfrika, ta det lugnt, förbered för skolan och se lite tv kanske   


 

Av tj - 19 maj 2013 16:47

Hej på er!


Här har ni nu en låt som stiger på trappan ju mer man lyssnar så ge den några gånger haha!! 




 

Av tj - 19 maj 2013 15:21

Tja allesammans!!


Snart kommer de hem ifrån Sydafrika, det blir så roligt att se alla bilder som de måste ha tagit   Safari och relaxat har de nog gjort, haha!



Mer om det senare idag förhoppningsvis! Ska också nämna att vår nya header är under arbete, tja,,, ja det är den för jag arbetar just nu med den, hehe. Men vår förhoppning är att den blir hur väldigt annorlunda och något som ingen annan blogg har tänkt på.   


 

Av tj - 19 maj 2013 06:00


 

Av tj - 19 maj 2013 02:45

 

 

Vad tycker vi om vinnaren?

Se J tolka bidragen.

T minns kvällen genom fem speciella händelser.

        

 

 

 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards