TJ

Alla inlägg under mars 2013

Av tj - 9 mars 2013 15:33

Tjabba allihopa! Idag så har några timmar gått åt till att rensa ut gamla kläder. Byxor, kortbyxor, tröjor.. Allt.

Det som blev kvar ser ni på bilden under. Ni har väl alla gjort någon rensning någon gång va ? Då vet ni att det känns ganska skönt med att det inte är lika fullt i garderoberna som innan xD  

 

 De överlevande finns på bilden som sagt!

Och glöm inte att delta i veckans blogg nu om du/ni har en   


 

MVH/T  

Av tj - 8 mars 2013 22:01

 


MVH/T

Av tj - 8 mars 2013 15:45

Se T utvärdera med Nils Dahlman.    

 

MVH/TJ

Av tj - 8 mars 2013 15:29


   /TJ

Av tj - 7 mars 2013 19:09

 


Jag måste ta upp en speciell app som jag har fått se. Det är tydligen ett ägg och så står det siffror över, kanske 1000000 då ska man alltså på mobilen trycka så många gånger och efter alla tryckningar så kläcks det. 


Har ni hört något så korkat, tycker jag eftersom det är mina tankar och åsikter. Men jag förstår inte hur många som faktiskt har laddat ner denna app. Men det finns väl dem som finner nöja i den. Det är i alla fall något som de kan göra om de får tråkigt.. Men jag tycker i alla fall att det skulle vara lite högre standard på appar som kommer ut...

 

MVH/T


Av tj - 7 mars 2013 19:05

Hellu allihopa! Idag har vi bestämt vilka böcker vi ska läsa, jag har valt "Tjuvarnas stad" Jag minns att jag läste den innan när jag gick i 8 kanske det var. Jag minns att jag tyckte att den var riktigt bra, om det nu är samma bok men det låter som den i alla fall. 


Imorgon på T's fredagsspecial så kommer J och jag att delta. Det blir båda eftersom det är lite speciellt dagen efter ju! Ja absolut ni hörde rätt, vi kommer prata ordentligt om vår melodifestivals-final! Vilka vi tror har en riktigt bra chans och vem vi tror faktiskt kan vinna för oss.


missa inte det  


MVH/T

Av tj - 6 mars 2013 20:26

Hej på er   


Vad händer i livet? Just nu har vi som sagt kommit igång ganska bra med arbetet. Allt ligger som det ska och hoppas att man hinner med utan stressmoment. Det kommer att komma mer info om diverse arbeten men kan säga att reklamfilmen kommer marknadsföra State of Drama. Hemskt va dessa var populära nu då. Ja, så är det kan jag ju svara då.


I övrigt har vi redovisat våra praktiker och fortsatt jobba med det sista i kurserna. På min fritid har jag fyllt på databasen, skrivit det lilla jag kan. Något som tyvärr får ligga vilande men det blir ju mer tid åt det när väl skolan slutar. Då händer det andra grejer.   


Ha det bra    /J

Av tj - 6 mars 2013 16:37


MVH/T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards