TJ

Direktlänk till inlägg 19 juni 2017

Saker kan hända när man väl öppnar sig för det

Av tj - 19 juni 2017 23:15

Hallå där!

   

Hur mår ni denna vecka? Många av er har kanske äntligen påbörjat ert sommarlov eller semester, några har kanske börjat sommarjobba. Mitt ”sommarlov” har i alla fall börjat på allvar. Äntligen är allt klart och jag kan pusta ut och ta det lugnt. Det är också något jag precis håller på med. Ta det lugnt alltså. Det senaste är jag kryper upp i soffan och läser några timmar, går ut och promenerar eller registrerar mig på dejtingappar här och var …

 

Jag har i flera år varit ganska omottaglig och bara haft ”karriären” i huvudet. Det är ingen hemlighet att jag gått in för det som jag tycker varit viktigt för mig även om jag klart varit avundsjuk på flera kärlekspar i min omgivning. Vissa av dem håller fortfarande ihop så det ger mig hopp. Annars har jag ganska dåliga erfarenheter av kärleksrelationer i min omgivning, men det har å andra sidan inte påverkat mig något särskilt. Jag går seriöst runt och intalar mig själv att snart händer något storartat. Det är ju ganska absurt, men är det inte sådan den naiva kärleksföreställningen fungerar. Att vi väntar på att något ska hända, men en förutsättning kan ju då vara att öppna upp sig för möjligheterna.

   

Jag märkte direkt när jag öppnade upp hur intresset började växa, och jag uppskattade verkligen uppmärksamheten. Först kände jag mig dock konstig eftersom jag inte är van vid sådan typ av bekräftelse, men man vänjer sig. Nu är det ganska kul och jag ser det här som ett sätt att söka vänner och en riktigt bra vänskap som kan leda till kärlek. Om inget annat förberedning inför kärlek. Att satsa på förhållande direkt vet jag inte om det blir vidare lyckat, främst för att förhållande låter så allvarligt och kräver särskild ansträngning, medan det i vänskap ligger potentiella möjligheter. Tror jag börjar i den änden och ser vart det leder. Resan kan börja!

   

I går var jag med T några timmar och då spelade vi in en ny video som jag verkligen ser fram emot att se. Det är T som redigerar den så jag vet ingenting. Garanterat är det inget som ni tidigare sett vilket troligen kommer uppskattas. Jag tänkte själv ta mig i kragen och spela in lite filmer. Det är ju under sommarmånaderna jag verkligen ska passa på. Yes, det lär bli hur bra som helst.

 

God natt!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tj - 7 januari 2019 01:01

Vi har flyttat till ny domän. Nya inlägg ser ni här:   http://torejesper.blogspot.com/ ...

Av tj - 6 januari 2019 01:39


          Tjenare!!Ni som ännu inte har kikat in vårt nya ställe, gör gärna det. Där fortsätter TJ andan och vi har nya saker planerade, just nu finns ännu ett nytt videoklipp ute!       https://torejesper.blogspot.com/   Ha det...

Av tj - 30 december 2018 23:45

Så närmar vi oss midnatt och årets sista dag är kommen. Det har verkligen varit ett mycket händelserikt år på många sätt vilket jag redan skrivit om i det förra inlägget. Jag tänkte därför ta tillfället i akt att tacka för alla de här åren på bloggpl...

Av tj - 29 december 2018 23:47

    http://torejesper.blogspot.com/           ...

Av tj - 25 december 2018 15:49

  Hoho! Då har det äntligen lidit mot jul och jag inser verkligen hur lite jag bloggat den här månaden och helt gått upp i en massa annat. Till exempel har jag den senaste veckan träffat flera vänner och bytt julklappar, eller har vi ätit god mat...

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards