TJ

Alla inlägg under augusti 2016

Av tj - 16 augusti 2016 10:40

 

Som jag skrev i fredags funkar inte de inbäddade YouTubeklippen längre. För att länka till YouTube får vi göra på ett annat sätt. Jag har nu uppdaterat årets videoinlägg och kommer emellanåt fortsätta bakåt. Men förmodligen kommer en liten uppdatering av inläggen att göras. Jag vill därför hänvisa direkt till YouTube för att se äldre videoinlägg.


Nu kan du bland annat se årets upplaga av T’s fredagsspecial, hela andra säsongen av J’s frågelåda och mycket mer från året. Den nya inbäddningen ger en snyggare design och gör flertalet av våra inlägg rättvisa.

 

 

Av tj - 15 augusti 2016 11:00

 

Av tj - 15 augusti 2016 10:00


 

Det blev en väldigt bra helg i Alvesta. Dessvärre dog batteriet så allt jag tänkte göra hann vi inte med. Men ni får det ni får.   Ha en bra vecka allihop!

 

 

Av tj - 15 augusti 2016 09:30

 

Av tj - 14 augusti 2016 18:00


Dagens hetaste låt på min lista!

 

Av tj - 14 augusti 2016 17:13

Tjenare på er!!

I helgen har det då var Karloskar-dagarna här i Växjö. Förra året eller därpå så gjorde jag ju en film av dagarna och därbland rixfm-festivalen.


Jag kan lugnt säga att detta året var det sämsta på länge!! Då paratar jag om vädret och hur stort det var.. Det regnade under hela kvällen som jag och en kompis var på stan under lördagen. Vi hade det trevligt, tog något å äta och sen gick vi omkring och tittade lite. Färre försäljare och vissa av gatorna var helt tomma, synd då det är en av gångerna under året som Växjö lever upp.


Vad har jag sysslat med idag då? Jag har pysslat med ett nytt intro till specialen, då jag inte blev nöjd med det senaste.

Jag har förberett mig lite inför intervjun som jag ska på imorgon på förmiddagen! Det är en interju till tjänst som fritidspedagog. Jag får helt enkelt hålla tummarna och hoppas på att de ser mig som killen för jobbet!  


Ni får ha det så bra så länge, nu ska jag plugga teori.

   

Av tj - 12 augusti 2016 21:59

Tjenare!!

Sista dagen på jobbet, det har varit mycket lärorikt och roligt tillsammans med underbara kollegor och ungdomar.

Liten kvällsspecial blir det ju ikväll då det är fredag igen  


Här är sökorden till grupperna på facebook som jag pratade om i filmen.

Dragon Movie - DM. En filmsida där man träffas och ser film i växjö.


TJ. Det är det man behöver söka på för att få upp vår webbsida på facebook och kan hänga med i nyheter och nya inlägg i bloggen.

 

 

Av tj - 12 augusti 2016 11:02

     

Det gick hur bra som helst i går! Vi höll på hela dagen men det var det värt. NU är allt färdigt inför mammas middag med arbetskamraterna. Själv sticker jag till en kräftskiva i Alvesta. Ni får naturligtvis också följa med ;)


Varför kan ni inte se alla YouTubeklipp i bloggen längre?

I morse upptäckte jag detsamma som en del av er redan gjort att inbäddningen mellan YouTube och Bloggplatsen inte fungerar som den gjorde förut. Har kollat flera bloggar på Bloggplatsen och de uppvisar samma problematik, så jag har nu kodat om länkningen på våra senaste filmer. Jag sticker om några minuter så ni får ha tålamod till nästa vecka. Om T har tid kanske han uppdaterar inläggen. Men annars är det bara att titta direkt på YouTube!


Ha en grym helg allihop!

 

 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards