TJ

Alla inlägg under december 2015

Av tj - 6 december 2015 21:00


 


 

Av tj - 5 december 2015 12:45


 

Av tj - 5 december 2015 10:20

 

Det blev Martin Almgren som vann till slut! Personligen hade jag gärna sett Amanda som vinnare, då hon verkligen tagit tävlingen på stort allvar och bjudit på en sprakande show vecka efter vecka. Men i går fick Martin glänsa med vinnarlåten som passade honom mycket bättre än Amanda. Jag hoppades därför att Martin skulle vinna för att få hans version av låten. Amandas framtid tror jag är säkrad ändå för en sådan musikalitet som den kvinnan besitter är svårfunnen. Årets upplaga överlag har varit suverän med många duktiga röster. Det var också sista gången vi såg Alexander Bard och Laila & Anders Bagge i Idoljuryn.


Stort grattis Martin önskar TJ-bloggen!

 

 

Av tj - 4 december 2015 18:18

Tjenare på er allesammans!
Idag kommer jag inte ha möjlighet till någon fredagsspecial heller. Det är jättesynd men ingen tillgång till någon dator. Däremot kan jag på söndag göra en sammanfattning om helgens roligheter : )

Tills dess ha en bra helg allesammans.
Bara ni får ha de så bra å jag har de så bra, så är jag nöjd!

/T

Av tj - 3 december 2015 23:24

Hej på er!!

Idag som ni märkt så drar jag igång med lite julmusik på bloggen!
Det är visserligen ingen snö här och det kommer att dra in en ny storm imorgon men lite julmusik ska vi väl få!  

Det är mycket nu inför flytten, vi var där idag och kollade lite mera och nu är det nymålat i hela lägenheten med undantag för toaletten där det blir nytt golv, väggar och en ny dusch så det blir ju rent och fint i alla fall.


Hoppas att där ni bor så är det lite snö i alla fall för hur lite man än gillar snön så ger den känslan utav jul oavsett om man vill det eller inte...  


Ja idag har J och jag spelat in flera saker till TJ-nytt och för er som inte vet vad det är så kika in menyavdelningen där den första säsongen finns. Jag hoppas vi kan få ihop något innan jag flyttat.

Ja godnatt säger jag till er alla!


   

Av tj - 3 december 2015 13:22

 

Då var man i full gång med den andra metodkursen… suck! Just nu vill jag bara läsa skönlitteratur eller skriva eget. Allt under en utbildning kan inte falla en i smaken tyvärr. Jag vet ett par stycken som inte gillade pedagogiken, medan jag levde som en prins. När man gillar en kurs och ämnet intresserar studenten då ger det oftast resultat. Min pedagogiska profil har t ex tagits emot väl och enligt examinator står jag på fast mark med mitt VG!

 

 

Av tj - 3 december 2015 11:56


 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards