TJ

Alla inlägg under mars 2014

Av tj - 11 mars 2014 19:48

 

Efter en omfattande dag med sökande efter böcker, är det skönt att avsluta dagen med en solnedgång. Nu är verkligen våren på väg.    


 

Av tj - 9 mars 2014 12:28

Tja allesammans!


Ja igår vann Sanna och blir reprecentant för Sverige i Eurovision. 

Jag önskar henne all lycka, jag är bara så glad att det inte blev den förskräcklige Ace Wilder som inte kunde sjunga tyvärr för låten kan man vänja sig vid  

Det blir spännande att se vad Europa tycker i Danmark senare i år!


Nu är snart all packning klar för Idre men det är inte klokt hur mycket man ska ha med sig ^^


Vi hörs!!

 

   

 

Av tj - 9 mars 2014 08:35

Tydligen gick inte allt in från novellen i går. Chatten mellan Cecilia och den där mystiska killen. Hans kommentarer kom inte med på grund av tecken som datorn inte registrerade. Endast hennes svar kom med. Ni förstod säkert inte helheten. Så felet är nu fixat. Läs därför om själva chatten ni som redan plöjt igenom gårdagens avsnitt.


 

Av tj - 9 mars 2014 08:15

Hej på er!


Nu vill ni såklart läsa novellen. Jag har full förståelse för det. Tänkte bara berätta lite om gårdagen. Var så trött efter finalen att jag fick gå och lägga mig. Jonna var här nämligen i går också. Tyckte det var synd att hon skulle behöva sitta själv.

 

Så klockan 18 serverades det middag. Ett helt nytt nyprövat recept med kyckling och äpplen. Och maten gick hem minsann. Jonna frågade efter receptet, så det ska hon få. Innan festivalen hann vi med lite wii. Det blev Super Mario Smash Brawl som är mitt roligaste spel.


Sedan började äntligen finalen, och då mumsade vi på drottningpaj och en skål med godis. Kan man ha det bättre en lördag? Nej... Jag tror inte det   Enda nackdelen efteråt var att jag var så trött. Annars hade hon säkert kunnat stanna längre. Ungefär som när T gick och lade sig för några dagar sedan medan jag spelade på datorn. Märkligt!

 

Och för er som missade så vann Sanna, efter sitt sjunde försök. Det var väl dags antar jag. Men med den låten!


 

Av tj - 8 mars 2014 22:00

Poäng från J  


 

Sanna Nielsen - Undo

 

 

Av tj - 7 mars 2014 17:05

Tjenare !

Nu är det straxt dags för fredagsöppet, blir ju roligt att se hur det blir. Mycket folk om inget annat kan jag tänka mig.

Det blir antagligen mycket vid fiket också bitvis.  


Tut att vi blir några st som jobbar. Det skulle vara några tävlingar under kvällen och fotboll så spännande att se vem som vinner det.


Till er ha en fortsatt trevlig sen eftermiddag, kväll!


     


Av tj - 7 mars 2014 10:35

Under veckan har alla finalister betygsatts. Varsågoda   

 

 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards