TJ

Alla inlägg under november 2013

Av tj - 11 november 2013 17:16

Tjabba allesammans!


Nu är jag helt slutkörd efter dagens idrottslektioner. Vi har haft innebandy på menyn. 

Det gick då till så här. Vi började med uppvärmning i form av att träna lite passar till varandra. Sen delades vi in i 4 olika lag som spelade mot varandra. 


Vi kom igång på allvar sista matchen såklart men jag är väldigt nöjd!  


Ska äta lite, får se vad det blir men tills vi hörs ha det gött!!


 

Av tj - 10 november 2013 13:28

Tjenare på er allesammans!!

Ny vecka snart igen.

Straxt tillbaka till skolan och packa upp, det känns som att hela rummet är med, haha. 

Tror aldrig att jag har dansat så mycket som jag har gjort denna helg...  

Det finns nu många favoriter i Just Dance 2014 som man bara måste köra igen och igen. 

Jag vet att när J och jag spelade in när vi körde så blev det väldigt uppskattat så den möjligheten finns ju fortfarande fast med detta nya. 

Äta och packa klart står på min lista nu  

 

   

 

Av tj - 10 november 2013 10:14

 

Stanna gärna upp en stund i dag och tänk på er pappa. En del bävar kanske över det då deras pappa inte längre finns i det jordiska (eller är på annan ort). Men ska det hindra en från att uppskatta honom.


Mannen har då och då gjort okloka val, och särskilt när lusten fallit på. Det finns de som blivit rädda över resultatet långt senare. Dessa män är såklart svårare att uppskatta en sådan här dag. Men då skulle jag vilja poängtera att han är anledningen till att just du blev till.

I äldre tider var den ansvarstagne fadern familjens överhuvud. Alla såg upp till far, och meningen var att följa hans kloka råd, då han inte längre fanns. Det var också mannen som stod för familjens försörjning.


I dag är det inte riktigt så här på samma sätt. Tack o lov! Mannen har beslutat att ägna sig mer tid åt familjen, än enbart försörja den. En förebild som vi ska hålla hårt i.

Är du också ett barn till en ansvarstagen man? Då har du en far att vara stolt över. Han gjorde din existens möjlig. Tänk på det!

 

Av tj - 10 november 2013 00:15

 

Farmor bjöd in oss till sin årliga Mårtensmiddag. Det serverades mängder med mat och skratt. Som alltid   

Nu ska jag kolla över lite saker innan jag lägger mig. Jag är fortfarande mätt. 

 

 

Av tj - 9 november 2013 17:25


 

Av tj - 9 november 2013 13:31





   

J har testat på mitt nya Just Dance. Jag fick han i precis rätt ögonblick   

 

Av tj - 9 november 2013 11:33

Tja på er! 


Denna gång var det någon som gissade rätt på frågan "var är jag" 


   

Av tj - 8 november 2013 22:53

Tja allihopa!!


NU är det dags att rösta så att knappen bränner! En ny omröstning för er alla att rösta i så klicka på 

 

 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards