TJ

Alla inlägg under november 2013

Av tj - 24 november 2013 17:57

 


Detta fick jag + lite mer servis     

Av tj - 24 november 2013 09:47

 

 

Av tj - 23 november 2013 21:44

Tja på er allesammans!!


För några dagar sedan så fick ni denna fråga:


Vad heter denna arena som ligger i Ryssland, Moskva?

  

Arena-namn: Luzhnuki arenan

Ingen har vågat gissa på denna och jag antar att den var lite svår men det testar ju en själv vad man kan  

Det är roligt att ingen tog google och slog upp alla arenor i moskva, eftersom jag skrev att den låg där  

Det är ju bra att det inte blir något fusk gott folk.


Nu kommer nästa till er, lycka till!!

Ledtråd: Ett av världens mest kändaste vattenfall.

Kommentera in ditt svar :) Du kan även vara anonym.

     

Av tj - 23 november 2013 18:30

JESPER JOHANSSON, en snart nybliven nittonåring ifrån Växjö har skrivit en bok. Och snart en till!

Det hela började under andra gymnasieåret då jag gick en kurs i Litterär gestaltning. Komiskt nog inte mitt första val, men så här i efterhand var det nog meningen att jag aldrig skulle få förstavalet. Skrivkursen fick mig att se livet i ett nytt ljus. Det kanske låter klyschigt, men att jag fick skriva av mina känslor gjorde min privata tillvaro bättre.


Läs mer här:

http://ungcorner.wordpress.com/2013/11/20/kronoberg-har-en-egen-bokmassa/


 

Av tj - 23 november 2013 17:17

Hej allesammans!


Ett roligt besök på Universeum i stan. Jag har ´nog varit där en gång tidigare men jag mindes inget i alla fall.

Vi började med att åka högst upp för att ta oss nedåt, sakta. Massvis med fiskar, spindlar, ödlor, apor, fåglar osv.


Tror att vi gick inne där i 3 timmar kanske, sedan gick vi till butiken innan vi tog spårvagn hemmåt.


Lite bilder kommer här av dagen!

                          

Av tj - 23 november 2013 11:49

Tjena på er allesammans!
Denna dag blir fylld med aktiviteter, först ska vi till universeum.
Jag har varit där en gång tidigare.
Antagligen många fler år sedan än vad jag tror.. . .
I alla fall, efter detta ska vidta en liten fika innan vi går lite på stan. En rolig dag blir det nog ! Ni får ha det så bra såvfortsätter jag att skriva under dagen.


 

Av tj - 23 november 2013 08:00

Så var det då dags för Kronobergs bokmässa. Jag tycker det ska bli jättekul och ser fram emot detta. Kommer hålla ett litet föredrag vid 11.00 i trappan. Får se hur många som kommer. Ni som har möjlighet får naturligtvis jättegärna komma.

Mässan är öppen från 10 - 16 på stadsbiblioteket i Växjö. Fri entré.   


 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards