TJ

Alla inlägg under november 2013

Av tj - 28 november 2013 17:40

Tja på er allesammans!!


Nu ska hela klassen straxt bege oss till kommunhuset där vi ska delta under ett möte när kommunfullmäktige sammanträder. Jag tror att hela klassen ser fram emot detta!! Inte... 


Varför vi ska vara med, tja det kan man ju undra men dit ska vi snart i alla fall  

Uppdatering när jag är tillbaka från detta, ha det gött!

 

     

Av tj - 27 november 2013 22:54

Tjenare allesammans!!!!


Idag har det varit diskussion om hur vi tycker att det gick under 40 års jubileet och i stora drag var vår grupp nöjd.


Det finns alltid saker som man kan göra bättre till nästa gång så vi får hoppas att det tillfället kommer.

Vidare på kvällen idag så har jag haft en hård väntan mellan meddelandena till utlandet.

Vad det är om kommer ni få veta tids nog får vi allt hoppas. 

Ni som brukar följa oss får ju såklart för jag berättar mer om detta spännande ämne lite senare framöver!


Nu ska ni veta, nu väntar plugg och sedan sova, imorgon är det torsdag och sen äntligen fredag igen.


Sov gött!!!!


 

Av tj - 27 november 2013 07:07

Mikael Hammarlund som är min författarkollega bestämde sig för att ställa lite frågor under mässan.

Via länken nedan kan ni ta del av intervjun.   

 

http://www.bokendefencia.com/2013/11/intervju-med-jesper-johansson.html


 

Av tj - 26 november 2013 16:35



 

Av tj - 26 november 2013 16:31


Tja på er!

Rätta svaret var denna gången Niagara fallen!

Många gissade och gissade rätt så det kan bara kommenteras med skitkul!!!!   


Gött att många försöker sig på dessa    

   

Av tj - 25 november 2013 22:49

Tjabba på er!


Igår kom jag tillbaka efter helgen i Göteborg.

En hel del shopping såklart och igår hann jag också ta en snabb bild på utsmyckningen inför julen!   

   

Vidare idag har jag köpt en grön hängare med 4 nivåer så nu fick jag lite mer utrymmen i hyllorna där kläder har legat tidigare!   

Men en bild hann jag med när vi shoppade.

 


 



Av tj - 25 november 2013 00:30



   

Av tj - 24 november 2013 23:21

Vilken fågel ska du inte spela kort med om du vill vinna?

Svar: Duvan

 

  

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards