TJ

Alla inlägg under oktober 2013

Av tj - 4 oktober 2013 12:43

           

 

Av tj - 4 oktober 2013 10:50

  Men tjenare på er allihopa!!


Sitter och skriver på min argumenterande text om att minska biltrafiekn. Straxt klar och sedan har vi bara klassmöte och sedan vet ni vad, sedan tar jag helg!

En vecka som har gått väldigt fort måste jag säga, när T's fredagsspecial kommer senare under dagen så ska jag ta upp vad som sas på den intressanta föreläsningen som vi hade om mat och vad som faktiskt korppen kan få i sig.


Vi hörs sen!


MVH/T

Av tj - 2 oktober 2013 10:38


MVH/T

Av tj - 2 oktober 2013 10:10

Tjenare!


Idag har vi äntligen lite studietid!  

Vi har en film kl halv tolv och sedan lite diskussion om den.

Teater följer efter och sedan är dagen slut så äntligen en skön dag, det behövs till imorgon...


Men vi hörs senare för nu ska jag plugga.


MVH/T 

Av tj - 1 oktober 2013 23:01


 

Schemat för vecka 40

 

Av tj - 1 oktober 2013 14:40

     















Tjenare på er!!

Ja, idag har vi haft bild och skapande då. Ni ser det sygga resultatet från en utav de övningarna som vi gjorde idag.Mycket nöjda var vi i allafall efter lektionen och väggen har blivit 100% snyggare!


Sedan måste jag tyvärr meddela att det är höst!   Jag tror inte att det kommer flera dagar med 25 grader på ett tag så på med jackan för min del....  


Vi hörs senare idag. Ha det fint!


MVH/T


In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards