TJ

Alla inlägg under september 2013

Av tj - 13 september 2013 16:41



   

Av tj - 13 september 2013 15:58

 

 

 

En man går fram till en storbystad blond snygging på ett varuhus.
- Ursäkta, jag har tappat bort min fru. Har du lust att prata lite med mig?
Hon tittar förvånat på mannen och svarar nyfiket:
- Varför det???
- Joo, varje gång jag pratar med någon snygging med tuttar i din klass, så hoppar kärringen fram från ingenstans...

 

 

Av tj - 13 september 2013 15:55

Tjenare på er!!

Här kommer en grej som jag skulle behöva läsa i alla fall!   


http://www.aftonbladet.se/wellness/article17466114.ab


 

Av tj - 13 september 2013 12:34

Eftersom jag inte orkade blogga igår efter praktiken återkommer jag med en rapport. Nu ska jag till AF och andra ärenden i stan. 


 

Av tj - 11 september 2013 08:41

Tja på er.

Idag tipsar jag om lite studeiteknik.


Kom ihåg att när man ska lära sig något så startar inte inlärningen bara för att du har läst något eller hört.

När du pratar om det eller skriver ner det, då startar inlärning.


Ha många men korta pass. 15-30 min och lägg till små mål efter varje pass.

Det är roligare att lyckas många gånger än att lyckas stort en gång.


Det var mina små tips.

 


 

 

Av tj - 11 september 2013 08:39

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17447610.ab


Här får vi veta mer om krisen mellan USA och Syrien.

Vi får väl i alla fall hoppas att de inte börjar sloss som sandlådebarn...

 

Av tj - 10 september 2013 22:17

Hovshaga Bibliotek har förändrats en del sedan jag kom på besök. Varje dag är en ny rolig utmaning. Nu har jag också börjat hitta jobb och ta mer initiativ. Dagens omfattande arbete var märkningen av böcker.
Då och då stannar vi upp och pratar med varandra. De tycker jag är rolig och visar framfötterna. Det var länge sedan en sådan driven praktikant jobbat där. Vi har väldigt trevligt och allt är bra   


Sov gott.

 

Av tj - 10 september 2013 10:14

Dagen har hittills varit lovande. Har suttit och skrivit för fullt på Kronobergboken. Den kommer innehålla massa spännande äventyr och det är ingen tvekan att detta är mer fantasyrelaterat.   


Vid kl. 13 ska man befinna sig på Hovshaga Bibliotek igen. Jag tänker för omväxlings skull ta bussen dit i dag. Hoppas att dagen blir givande. Annars får jag fördjupa mig med mina karaktärer i stället.   


Ha en bra dag allihop!

 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards