TJ

Alla inlägg under juni 2013

Av tj - 29 juni 2013 17:12

Hej på er!!


Idag har jag hittat mitt första sommarprojekt som jag ser fram emot   


Tänkte, här är nu en bild från början och sedan tar jag en bild när den är klar om det går så bra.

 

   



Av tj - 29 juni 2013 16:54

Tja !!
Besök från Uppsala i form av min storebror och hans ungar!!!   

 

 

       

 

 

 

Av tj - 29 juni 2013 16:47

Hej   


Idag har jag för det mesta sett grönt! Vi var ett gäng som åkte till skogen på förmiddagen för att märka ut lite gränser och sådant. Tillbaka var vi inte förrän kl 4.


Nu har jag bestämt med J så vi får se om vi ska forstätta med Mr Smith eller göra en liten teater för er som kan bli rolig att se!


Tillbaka med mer nyheter sen då!


 

Av tj - 29 juni 2013 15:15

Stina Lövgren som bor granne med Margareta på äldreboendet, tittar in hos henne för en stund. De börjar prata om varandras barn. Stina är upprörd över att hennes barn varken hör av sig eller besöker henne. Margareta berättar då att hennes egen dotter inte heller har hört av sig jämfört med hennes andra tre.

Margareta börjar sedan tänka på Alexandras liv. Hur hon ute på Kronobergs hed tvingades förlösa henne. Hennes kalla och spydiga kommentarer i barndomen och planeringen inför hennes bröllop vid påsken 1967.

Kommer Margareta och Alexandra att hitta tillbaka till varandra eller är banden helt avklippta?

 

Av tj - 29 juni 2013 14:54

Jag känner mig lite kluven när jag desperat försöker hitta ett signum eller symbol som är "jag". Man vill ju gärna ha något som sticker ut eller som åtminstone visar att detta är J´s signatur. 

 

Aja, ha en fortsatt bra dag.   

 

Av tj - 29 juni 2013 09:00

 

Gaynor Hopkins föddes 1951 i Wales, Storbritannien. Som brittisk sångerska går hon under artistnamnet Bonnie Tyler. Hon är känd och utmärker sig med sin raspiga och hesa röst. I folkmun heter det att hon är en kvinnlig Rod Stewart.

1975 slog Bonnie igenom med låten Lost in France som följdes upp av It´s a Heartache. På 80-talet kom också Total Eclipse of the Heart som fortfarande är hennes största framgång.

Utöver har Bonnie levererat med mängder av låtar världen över, både i solo och i duetter. Nu senast i år representerade hon Storbritannien med låten Believe in Me under Eurovisionen.

Ett album med den och liknande låtar finns på Rocks and Honey.


 

Av tj - 28 juni 2013 20:23

 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards