TJ

Alla inlägg under maj 2013

Av tj - 27 maj 2013 22:17

Idag har varit en rätt tillfredställande dag för mamma och mig. Jag har hunnit på bra med boken. Men jag har dessutom också gett min mor lite avsatt tid. Lagade spättafilé åt henne som blev över förväntan. Sedan har vi suttit vid tvn och gjort diverse. Hon har uppskattat vår dag och det gör faktiskt jag också. De här lite mer enkla dagarna funkar utmärkt också.


Jag kan nog sova gott ikväll tror jag. Hej på er!

 

 

Av tj - 27 maj 2013 20:58


 

Av tj - 27 maj 2013 18:31


 

Av tj - 27 maj 2013 17:50

Hej alla där ute  


Idag så har jag varit med en kompis och vi körde Wii och tog en massa snygga foton ute i skogen så jag tänkte att jag kunde visa någon i alla fal!!


Ha det gött!!



   

Av tj - 27 maj 2013 14:00

Hej på er! Alldeles snart kommer en kompis så inlägget blir kort   


Vad händer i veckan då ? 


Brännboll på onsdag och då är det också pubrunda på kvällen så det blir en spännande dag, haha jag märker att jag använder ordet spännande mer och mer, men, vad gör man åt det   


Ha det gött tills vidare!!!!

 

     


 

Av tj - 27 maj 2013 10:00

     


Vet du varför Norrmän ligger på golvet när de handlar? 

 

De letar efter lågt pris..

Av tj - 27 maj 2013 09:00

        
Antal portioner: 4
Färdigt på: 20 min

5 hg gösfiléer 
95 g champinjonkräm på burk 
80 g svart eller röd kaviar 
2 dl vispgrädde 
2 dl riven ost - grevé eller herrgård 
potatis 
sockerärtor

 

1. Lägg fiskfiléerna i en form och bred champinjonkrämen över. Därefter läggs kaviaren på. 

2. Häll på grädden och sen osten.

3. Ställ i ugnen på 200 grader och gratinera i 20 min. Servera med kokt potatis och sockerärtor.

 

 

 

Av tj - 26 maj 2013 22:00

Hej.

Det går nu inte längre att anmäla sig utan nu s ka vi kolla på de bloggare som har anmält sig och sedan så utser vi en vinnare så visas i en månad, vilket inte är en kort tid precis      

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards