TJ

Alla inlägg under april 2013

Av tj - 19 april 2013 23:13

Tja allesammans!! 

Nu har vi haft gäster, det bjöds på god citronpaj och salladsblandning så det var jätte gott! Det var grannarna som var nere så sedan spelade jag och min grannkompis lite wii och lite på ipaden. Nu är det dags att sova i alla fall! Godnatt!!


   

Av tj - 19 april 2013 22:30

 


 

Av tj - 19 april 2013 20:15

 


 

Av tj - 19 april 2013 14:34

Hej på er   


Någon 10 minutare som T haft, fick jag inte idag. Men för det ska man ändå inte klaga. Jobbat och finslipat på min dubbade filmscen i ljudstudion. Sedan så visade jag mina handledare mitt projektarbete. Därefter fick jag gå hem, wwhhiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!   

 

 

Av tj - 19 april 2013 13:45

Hallå allesammans! Just nu har jag spelat in specialen som kommer om en liten stund. Nu ska jag väl börja plugga religionen igen, men rätt intressant faktiskt, mycket man inte håller med om... Man får en tankeställare verkligen!



   

Av tj - 18 april 2013 23:02

Efter att ha haft lite teori om mikrofoner och så kom dagens uppgift att göra en ljudberättelse. D.v.s spela in ljud som panorerar från vänster till höger. Det blev en ganska rolig ljudsaga på 50 sekunder. 

 

 



Nu är det snart helg, vad ska ni hitta på? Jag ska försöka att jobba vidare med boken bland annat. Veckan tar ju studierna över. De som finns kvar vill säga, haha.    Annars får vi se vad helgen bjuder på. Kanske bio med Kenny och så ska man ju klart vara med T lite också.


   

Av tj - 18 april 2013 22:57


 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards