TJ

Alla inlägg under april 2013

Av tj - 27 april 2013 14:19

Hej på er!  


Nu sitter jag och väntar på att T ska höra av sig. Han har ju varit i Markaryd på högskolakontroll. Själv har jag jobbat på med Vislanda och skrivit på min historieuppgift om Amerikas urbefolkning. Nu efter detta inlägget ska jag fotografera lite bilder till min projektredovisning som hålls den 16 maj.


Vi hörs.   

 

 

Av tj - 27 april 2013 08:13

Tja allesammans!

Nu är det dags för en liten utflyckt så jag kommer såklart skriva om den senare under dagen.

Tack till er som har lagt in en kommentar på "Finn ett fel"

Det är så roligt när våra läsare deltar i det man gör så fortsätt med det.. och kära läsare det är fortfarande lite tid kvar så skriv in er gissning ni också här 


Det var allt för mig för tillfället så hörs vi senare då!


 

Av tj - 26 april 2013 20:43

Hej på er ! Idag blir det en liten annorlunda special för att det blev något fel med bilden men rösten funkar bra.


Ha en bra helg!! 



 

Av tj - 26 april 2013 15:05

     

  


 

Av tj - 26 april 2013 10:00

Eric Saade släpper snart nytt album. Här är ett smakprov från den.   


 

Av tj - 26 april 2013 09:44


Skriv gärna en kommentar när ni ser felet!  


   

Av tj - 26 april 2013 09:19

Tja allesammans!

Sitter här och packar lite för om en stund så tar jag tåget!

Det blir riktigt spännande med detta studiebesöket och så¨klart hoppas jag att jag får något bra utav det  


Det blir en annorlunda vecka som följer.. Halva klassen i Prag.. Då får jag väl hoppas att 

våra lärare hittar på något extra kul så at de blir riktigt avundsjuka, haha!


 


 

Av tj - 25 april 2013 18:38

Tjabba :)


Skolan bjöd oss mycket på teori idag. Det blev bara ett litet praktiskt tillfälle annars mest teori. Ja, veckorna drar ihop sig och arbetet tunnars ut dag för dag. 

 

När man kom hem serverades lax och för ovanlighetens skull också broccoli.   


 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards