TJ

Alla inlägg under mars 2013

Av tj - 26 mars 2013 22:34


 

Av tj - 26 mars 2013 21:16

Hej allesammans! Känns som att man skulle ta och se någon film.. Problemet är att jag är sett alla jag har minst 90 gånger.. Har ni kanske något förslag ??


 

Av tj - 26 mars 2013 19:22


   

Av tj - 26 mars 2013 16:39

Hej alla människor där ute !! Det är så roligt att just ni kollar vår blogg och följer allt roligt!

Nu har vi varit på resturang och ätit för att fira min mamma som fyller år idag så grattis till henne! Vet ni vad hon fick av mig då? Hon fick blinkande, lysande skosnören så att man kan vara lite cool ute i mörkret, hehe!!



Som  sagt bowling följer nu så två bilder från resturangen och var lite snälla nu för jag håller på att lära mig mitt nya redigeringsprogram. 


Ha det gött!!!!


   


 

Av tj - 26 mars 2013 12:03

 

Idag kan det hända grejer.   Det känns så iaf.


 

Av tj - 25 mars 2013 18:17

Här uppdateras nyheter om vad som händer i J´s skrivarvärld. För de som är intresserade av framförallt skrivandet.

Håll er uppdaterade !  


Margareta Olsson har precis förlöst sitt fjärde barn på Växjö lasarett. Året var 1948 då allmänt barnbidrag infördes och det blev en flicka. Hon döptes till Margareta Henrietta Vilhelmina. 


 

Av tj - 25 mars 2013 16:30

Tja på er allesammans! Hur har er helg varit, helgen är ju inte över kan man säga eftersom det är påsklov  

Tyvärr så förstör ju såklart skolan detta lite. Stort religion prov ju så att det måste jag ju plugga till, sen är det snart påsk.

Massa tråk men det blir nog gött i alla fall. I helgen har det varit en riktig filmhelg. Vi såg IronMan 2, Sedan var det filmen det sociala nätverket, vi såg också mästarens mästare och så var det någon till som jag inte kommer ihåg så film och Mario under helgen  


   

 

 

Av tj - 25 mars 2013 15:39

Det märks att lovet börjat. Har bara tagit det lugnt vid tvn idag. Men nu tänkte jag jobba vidare lite med boken så gott det går.   


 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards