TJ

Alla inlägg under mars 2013

Av tj - 27 mars 2013 16:30

     


 

Av tj - 27 mars 2013 15:35

Nu måste jag berätta en sak. Ni som bloggar kommer känna igen er men ni som inte gör de så ska jag förklara. På just bloggplatsen så kan man göra reklam för sin blogg, de första 15 syns i något som kallas "Rampljuset" Detta är bara till de andra som bloggar, lite synd tycker jag..


I alla fall. Vet ni vad det vanligaste meddelandet är till de som ser rampljuset? Gissa ? 


Lista 1-5 som jag ser mest!


1: Kika in vett ja.

2: Kika in om du VÅGAR.

3:Följ min vardag.

4: Kika in, bloggar om mode och mer.

5 Unik blogg, hjälp mig, kika in och kommentera.


Detta är ju nästan patetiskt. Vadå kika in om ni vågar?? Folk går inte på sådant längre, man blir inte nyfiken! Förr var det så - Oj om ni vågar, ja men jag vågar. Så klickar man...


Lite roligt att veta för er som inte bloggar hur dålig fantasi folk har  


 

Av tj - 27 mars 2013 13:15

 

Nu är allt klart i vår lägenhet   

 

     

Av tj - 27 mars 2013 13:02

Hej allesammans! Just nu är mitt lov helg okej, har till och med fått två nya kompisar. Vill ni träffa dem ? Okej här kommer de!



    


 

Av tj - 27 mars 2013 10:45

Just nu utreds vem som är fadern till Henriettas barn. Hon har anlänt efter sina höga studier på universitetet och verkar redan vara i slutskedet av sin graviditet. Året var 1972.   


 

Av tj - 26 mars 2013 23:36

Snart slår klockan 12 och det blir onsdag. Det är bara att tacka för en underbart givande dag. Redan när man vaknade fylldes lungorna med frisk luft. Väderleken och allt runt omkring har gjort det svårt för mig att sitta och deppa. Det är verkligen inte hälsosamt en sådan här vacker dag. Känner mig nästan sprängdfylld med lycka, hehe.

Det vi alla hoppas på nu är att det håller i sig ett tag. Kommer använda den här energin för mitt skrivande sen bland annat.


Ha det bra och ta hand om er alla underbara läsare.   


 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards