TJ

Alla inlägg under oktober 2012

Av tj - 16 oktober 2012 21:45


MVH/T

Av tj - 16 oktober 2012 20:15

Hej allesammans! Gäsp kan jag säga! Det känns som att jag måste gå upp tidigare, fast ändå inte... När skolan startar för vår klass igen då, då kommer det kännas jätte-ovanligt för mig att helt plötsligt kunna gå upp 9 liksom.. 3 H 30 min mer sovtid då. Just nu känner jag mig   et trött.


Har haft med keyboardet idag ju som ni vet! Vi hade samling och då körde vi självförsörjande och Var bor du lilla råttan. Sen körde jag mina egna låtar och där efter fick barnen komma fram de som ville och testa lite   


Imorgon väntar en jobbig dag! Det är upp tidigt, sen ska jag vara där till kvart i 1 och sen pipa iväg till ivä och skridsko arenan tillsammans med de andra i min grupp. Hoppas bara att det går bättre än sist. Oj!! Just det !! Måste packa sakerna nu ju   


Ha det gött så länge !!


MVH/T  

Av tj - 14 oktober 2012 22:30

 

När man har varit i Väla kommer man hem med två klädesplagg, herrdoft som biträdet valt ut och lite godis såklart.    /J

Av tj - 14 oktober 2012 10:58

Hejsan ! Nu har älsklingen precis åkt hem, saknar dig redan      Igår när älsklingens familj kom så åt vi god mat och sen gick vi in på rummet och körde wii, vi ungdomar. Vi spelade älsklingens nya spel, mario 9 eller vad det heter. Massor av minspel som jag älskar och det är det också på wii-party som jag önskar mig  

Idag så har vi bara tagit det lugnt ända tills nu för nu mås   te jag sätta mig och planera klart idrotten och sen lite i projektarbetet samt papper och sånt. Bara roliga saker som ni märker! 

Ha det gött tills vidare   

MVH/T


Av tj - 13 oktober 2012 13:23


MVH/T

Av tj - 12 oktober 2012 16:47






MVH/T

Av tj - 11 oktober 2012 22:15

Hallå   


Idag så är allt klart med sommarprogrammet. Känns underbart att det är färdigt. 43 minuter långt blev det.    Annars har jag pluggat mycket tycker jag med samhällskunskap, naturkunskap och även lite på projektarbetet. 


Så idag har man jobbat verkligen, så ska bli skönt att lägga sig snart. Vi hörs    /J 

Av tj - 11 oktober 2012 17:45

Hejsan svejsan ! Kvällen fortsätter ja! Just nu städar jag för fulla muggar. Jag stäadar badrummet och ska sen dammstuga köket, biblioteket, vardagsrummet och mitt rum. Undar egentligen när jag kommer få tid över för att äta och sen ringa älsklingen och snacka   


Den som lever får se som man brukar säga xD


Idag har jag tillsammans med baren gjort bild-saga. Känner ni till hur man gör ? Jo man får massor av bilder att välja på, på en kanske det finns ett troll, på ett annat en katt, hund, häst och massa annat. Sen börjar en berätta en saga utifrån vad den personen har fått på kortet. Och sen ska nästa fortsätta sagan fast dra in det som den har på sitt kort  Det ni kan vara säkra på det var att sagorna blev konstiga... Det var katter som kissade på tanter, tändstickor som gick, häxor som inte kunde trolla, duvor som blev goda vänner med möss... hahaha behöver jag fortsätta?? Nä ni fattar hur barnens fantasi var, väldigt torr... Det kunde låta såhär, ett barn kunde ha fått en bild på en katt. Då sa ungen.. sen kom en katt. Sen skickade de vidare, hahahaha tråkigt va med så dålig fantasi än   Men jag får hoppas att den kommer senare i åldern.


Nu ska jag visa en snygg första isfotografi och sen ska jag fortsätta städa, ha det gött !!

 
MVH/T   

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards