TJ

Alla inlägg under januari 2012

Av tj - 4 januari 2012 18:01


 


MVH /T

 
Av tj - 3 januari 2012 23:42

Hejsan på er denna sena timme!

Ni kanske har många funderingar på hur min nyårsdag var med min älskling och familjen  Ja hoppas att ni hade ett riktigt bra nyårsbyte.  


Imorgon ska jag nog göra en liten film där ni får veta, äntligen vad som har hänt dessa dagar då de knappt har varit ett pip från mig på bloggen, det beklagar jag men nu är det slutspurten till provdagen, stort prov då.   


Men imorgon ska ni få veta en hel del och vi ska hitta på lite roliga saker, antingen jag själv eller tillsammans med J. 


Vi får se och vänta under natten, hej på er allesammans, och godnatt!!

MVH /T 

Av tj - 3 januari 2012 19:19


/TJ   

Av tj - 3 januari 2012 16:08


MVH /T 

Av tj - 1 januari 2012 20:33

Hej alla läsare  


Nu är det ett nytt år. Ja... som jag sa för några veckor sedan så är och förblir 2011 kärlekens år. Jag tycker att det mycket roligare att utvärdera 2011 än 2010 som var väldigt utmanande för mig och även lite T.


Den här videon nedan blev som vanligt inte som det skulle. Ni får titta på hela för att klippa gick inte för då försvann ljudet, ibland hängde inte bilden med bla bla. ...


 

Gott nytt år och massa kärlek   /J   

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards