TJ

Alla inlägg under januari 2012

Av tj - 25 januari 2012 19:55

Hej. Här kommer lite roliga saker från ett och samma håll. Bara man fattar skämt snabbt och har bra humor  



 


MVH /T 
 
   

Av tj - 24 januari 2012 18:00



MVH /T  

Av tj - 24 januari 2012 14:43

Gud, va länge sedan jag bloggade om Melodifestivalen nu. Men som sagt nu är det dags igen. För snart drar schlagerkarusellen igång igen. Vem ska TJ rösta på iår? SVT har precis öppnat upp sin nya mellowebb och där får vi hänga nu tills den 4 feb.  


Jag kommer inte att snacka så mycket mer just nu om tävlingen mer än att ni nedan får presenterat vilka som ska vara med och när.

 

Deltävling 1 i Växjö den 4 februari 
1. Sean Banan – "Sean Den Förste Banan" 
2. Abalone Dots – "På väg" 
3. The Moniker – "I Want To Be Chris Isaak ..." 
4. Afro-Dite – "The Boy Can Dance" 
5. Dead by April – "Mystery" 
6. Marie Serneholt – "Salt & Pepper" 
7. Thorsten Flinck och Rev... – "Jag reser mig igen" 
8. Loreen – "Euphoria"  


Deltävling 2 i Göteborg den 11 februari 
1. Ulrik Munther – "Soldiers" 
2. Top Cats – "Baby Doll" 
3. Sonja Aldén – "I din himmel" 
4. Andreas Lundstedt – "Aldrig aldrig" 
5. Timoteij – "Stormande hav" 
6. David Lindgren – "Shout It Out" 
7. Mimi Oh – "Det går för långsamt" 
8. Thomas Di Leva – "Ge aldrig upp" 


Deltävling 3 i Leksand den 18 februari 
1. Youngblood – "Youngblood"  
2. Maria BenHajji – "I mina drömmar" 
3. Mattias Andréasson – "Förlåt mig" 
4. Love Generation – "Just A Little Bit" 
5. Carolina Wallin Pérez – "Sanningen" 
6. Andreas Johnson – "Lovelight" 
7. Molly Sandén – "Why Am I Crying" 
8. Björn Ranelid feat. Sara Li – "Mirakel" 


Deltävling 4 i Malmö den 25 februari 
1. Charlotte Perrelli – "The Girl" 
2. OPA! – "Allting blir bra igen" 
3. Dynazty – "Land of Broken Dreams" 
4. Lotta Engberg och Christer Sjögren – "Don't Let Me Down" 
5. Hanna Lindblad – "Goosebumps" 
6. Axel Algmark – "Kyss mig" 
7. Lisa Miskovsky – "Why Start A Fire" 
8. Danny – "Amazing" 


    /J 

Av tj - 23 januari 2012 14:18

Hejsan på er allesammans. 


Idag har vi gjort klart de aldra sista grupperna, som vi tyvärr inte hann med när vi hade utedag i torsdags.

Det var den gruppen som jag var med i och 3 andra grupper som hade roliga aktiviteter 


På en av dessa så skulle man springa med ballonger mellan benen och runt några koner, på en annan så skulle man plocka skräp som korkar, gummiband och sånt.


Sen åt vi köttbullar och spagetti innan vi hade en halvtimmes lektion va det nog...  


Ikväll så är det spelning igen och då ska vi öva inför kulturnatten som ja ska va med på är det tänkt  


Nu ska ja få något i magen så hörs   


Ha en snöig dag, MVH /T    

Av tj - 21 januari 2012 22:14

Hej  


Idag har Jonna varit på middag hos mig. Menyn kan ni se nedan. Emellanåt har vi spelat massa wii. Tiden flyger verkligen iväg när man har roligt. Vi har spelat Super Smach Bros Brawl, Just Dance och MarioKart.  

   


   /J    

Av tj - 21 januari 2012 16:00

        Meny    


Förrätt

Morot med ett glas mjölk


Varmrätt

Kycklingsoppa med nudlar

Serveras med vitlöksbaguetter


Efterrätt

Mazariner med en chokladbit

Serveras med en kopp kaffe


   /J

Av tj - 20 januari 2012 21:51

Sådär ja  , nu är snart denna dagen med slut. Som ni sett på mitt schema är jag ledig under fredagarna. Känns lite konstigt faktiskt och inte van men som sagt det är första fredagen. 


Idag har jag varit och klippt mig. Mitt hår växer och växer så nu var det dags. Påvägen hem handlade jag det sista till imorgon. Sen har jag pluggat mycket på inlämningsuppgiften lagar och regler inom medieområdet.

För några timmar sedan gick jag runt Växjö sjön och trummeln med Kenny. Så nu är man lagom trött i benen.


Imorgon kommer Jonna på middag.   Därför sitter jag nu med planering av menyn. Varmrätten och efterrätten är redan fixad. Om det blir någon förrätt återstår att se. Menyn kan ni läsa här i bloggen kl. 16.    


Vi hörs   /J

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards