TJ

Alla inlägg under oktober 2011

Av tj - 13 oktober 2011 22:40

Hej på er allesammans !!! 

Idag har jag varit på konserthuset och tittat på Cirka. Det är en modern cirkus kan man säga. Helt utan clowner och lejon, elefanter och hästar.... Det skulle allt se ut om de försökte få in det i Växjös konserthus  


Detta var en föreställning med akrobatik och 5 otroligt smidiga figurer som höll på i ungefär 1 timme och 17 min. 

Nu ska jag vara lite tråkig och säga att jag var rent av uttråkad ett tag. I början av det hela så stod det bara en där framme och rörde på sig, knäckte lite här och där och ramlade omkring i 5 min minst  


Sen var det några roliga saker som att se de dansa lite och när de skämtade några gånger.. Det borde de göra mycket mycket mer om de ska få mer än mitt betyg nu.

Mitt betyg för denna konsert blir faktiskt det lägsta vi haft här tror jag...  Det var inte så roligt och tycker inte att det var prisvärt. 
Så tycker att ni kan hitta annat att se för samma summa än detta tyvärr  



Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll, imorgon möts vi som vanligt i fredagsspecialen  


MVH /T        

Av tj - 13 oktober 2011 21:17

Hej!    


Idag hade vi föreläsning på katedral om rattfylleri. Vi fick se både bilder och film. Mycket intressant och lärorikt. 


Blev klar med min berättelse på multimedian. Handlar om Margaretas bröllop om någon undrar.   


Jag har jobbat lite med mitt radioprogram efter skolan och det verkar bli rätt så bra. Till nästa gång kanske man kan tänka på att tala lite högre och höja mikrofonen. 


Under kvällen tänkte jag och Kenny att vi skulle komma i form, hehe. Vi åkte därför till gymmet nere i stan. Jag är helt slut och övertygad om att det kommer göra lite ont här och där. Men efteråt åt man god mat och badade bubbelbad för att mjuka upp lederna.   


Imorgon kommer morbror hit framåt kvällen. Det ska bli så roligt tycker jag. 


    /J 

Av tj - 12 oktober 2011 20:03

Hej  Skriver nu i en liten rast från filmen som vi håller på att se. Den är jätte spännande och sånt gillar jag.


Den handlar om att hela jorden genomgår en otroligt stor klimat-förändring och att allt blir till is och sånt.    

Idag har jag varit med J en stund och nu så tar jag det lugnt på kvällen då. Sen imorgon så ska jag och mamma gå och se en modern cirkus på Växjö-konserthus. 

Hoppas det blir kul och att de är suveräna 

Så, nu tillbaka till filmen och ni andra får ha en riktigt bra onsdags kväll.


MVH /T    

Av tj - 11 oktober 2011 19:19

Hej på er allesammans !! 


Ja, nu sitter jag här och lyssnar på musik och tvekar för att öppna underlaget för provet som vi ska ha nästa vecka... Det är med än 300 sidor, som tur så behöver man inte lära sig allt utantill utan vi kommer få ha med allt till provet. Men då gäller det ju lite att man vet va svaren som man ska hitta finns... I vilket häfte och sånt. 

Sen veckan efter det så är det ett till prov... Men som tur är så ser det inte ut att vara lika stort  


Ikväll är det faktiskt så att lilla jag ska se på fotboll.. Sverige och Holland.. Mycket talar emot Sverige i denna match men jag tror annorlunda  


hoppas i alla fall det för ser bara fotboll när Sverige är med i någon viktig match.. Kl 8 ikväll tror jag     



Nu räcker det för mig just nu. ha det gött 


MVH /T 

Av tj - 11 oktober 2011 12:47

Hej alla där ute!  


Vad gör ni egentligen en höstdag som denna? Bor du uppe i Norrbotten måste du väl snart ut och skotta snö kanske, haha. Eller i Spanien då du säkert kollar appen ute i havet (nej, jag tappa den  ).


Oavsett vem du är eller var du befinner dig ska TJ vara nära dig. Ni vet att det är inte bara TJ bloggen som gjort den så bra pågrund av T och J utan deras läsare. (Men det är ju DU, jag menar dig...   ). Jag vill bara tacka alla trogna själar som fortfarande läser den. Det har ju hänt så mycket sedan bloggen registrerades. T hamnade på Teknikum och läser Barn och Fritid. Dessutom gjorde en ny familjemedlem entré.

J hamnade på Kungsmad och läser Media.

 

Ha en fortsatt bra dag och DU ÄGER!!


/J    

Av tj - 10 oktober 2011 20:27


/J    


Av tj - 10 oktober 2011 11:03

Hej på er allesammans !


Just nu sitter jag vid bänken och lyssnar lite på musik, vi börjar 11:10 så lite tid kvar. 
Idag har vi en redovisning och sen musik så en ganska härlig helg men, ganska lång.


Vi slutar kl 4 och se har jag spelning. Nu börjar vi så hej med er. 


MVH /T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards