TJ

Alla inlägg under april 2011

Av tj - 19 april 2011 11:46

Nu är det tionde avsnittet här och ute i bloggen.  


                                                  
     / J     

Av tj - 18 april 2011 21:35

                                               Hej på er!   


Dagen började med att duscha och sitta vid datorn och kolla mejl bland annat. Mitt vanliga schampo var slut så fick ta något annat. Men det bidrog att min frisyr inte var vad den skulle ha varit, hehe.

  Gamla bilder har ingen dött utav även om de inte hör till ämnet haha   


Sedan var det iväg att handla mat åt hushållet. Om ni minns att jag hade problem med min tå i höstas, det var dags för kontroll av denna och allt blev en katastrof. För det första fick jag sitta i patientrummet i över en timme på att en doktor skulle komma. Det var ju såklart en ny som inte visste mitt fall. Tycker inte att det faller mig eller er i intresse vilka sjukdomar eller vidare problem jag har. Nu skulle jag ta hand om min tå själv och han ska skicka iväg lite prover för test. Därefter kan vi få en överblick om det blir en ny operation.

 

Imorgon drar det iväg till Alvesta (G) på eftermiddagen innan påsken börjar i Göteryd (G). Några uppdateringar från mig kommer därför inte fören torsdag om inget annat fredag. Jag är sugen på att göra ett videoinlägg. Kanske hinner vi med ett imorgon.

    

Tills vidare, ha det bra      / J     

Av tj - 18 april 2011 20:31

HEJ PÅ ER !!



Idag har äntligen värmen kommit på riktigt !! På morgonen va det lite kyligt, men sen så var det ju 22 grader resten av eftermiddagen   Det va verkligen inga tjocka tröjor o byxor idag inte    Idag har jag satt upp mitt lilla bord som jag har på min veranda på somrarna, och stolar och drog ut markisen, sen satt man där och lyssnade på musik  Det låter inte fel.. eller hur.    


Sen har J och jag sets en stund, vi satt vid datorn den mesta tiden.

Hoppas att morgondagen blir lika varm !!



 


/T

Av tj - 17 april 2011 14:21

HEJ Alla läsare !


Idag har vi har vi varit ute och åkt några timmar, rätt skönt att bara åka utan mål ibland.  


Vi var bland annat i en kyrka och kollade läget, så lite bilder från det ska ni väl få. 


   


Ska nog straxt äta lite också. Ni har antagligen märkt hur varmt det är idag, härligt !!!    På onsdag ska man bowla med en kompis, ser fram emot det mycket    Så himla skönt med loooov !!!


                   


                                      


/T       Bloggen ni aldrig glömmer   !!


Av tj - 16 april 2011 23:50


/T

Av tj - 16 april 2011 15:55

Hej på er   


Ville bara önska alla lite ledighet och ett trevligt lov. Igår fick man veta resultatet på svenska provet och det var bättre nyheter. Sen var det att gå runt sjön. Nu har man bytt klädesplagg till vår/sommar jackan för att gå runt sjön i vinterjacka är kanske lite varmt, haha.


Vi får se vad som händer detta lovet. Nu är jag i Göteryd (G) och kommer förmodligen att åka dit igen under påskhelgen.


Mer info senare    / J   

LOV

Av tj - 15 april 2011 13:49

Lov


ÄNTLIGEN !! Har längtat efter det hela dagen lång ! En annan sak som ska sägas... VILKEN VÄRME !!! Otroligt att 15 grader kan va så varmt  

Sitter just nu och lyssnar på radio. Bara slappnar av  

Ska inte tänka så mycket på alla prov som kommer efter lovet.. bara njuta !

Kommer att skriva på lovet såklart.

Ha ett as bra lov  



/T  

Av tj - 14 april 2011 14:40

Ovanstående rubrik menas att det går bara att skratta åt det.

        

Idag har hela media klassen varit på Leos lekland, jag vet vad ni tänker. Vad i hela fridens namn men jag kan säga att det var okej. Meningen var att vi skulle lära känna varandra och göra något tillsammans. Detta skulle vi ju naturligtvis haft i höstas men det blev förflyttat hit och dit pågrund av spec skäl. Efteråt fick man veta resultatet på matteprovet och inga roliga nyheter direkt. På provet kom massa saker som vi inte övat på och dåligt förklarat. På medieproduktionen gjorde vi fler annonser. Jag äger inte rättigheterna att ge ut den andra annonsen som jag har gjort.

 

Nu finns musikvideon av Popular ute om någon är intresserad.

/ J    

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards