TJ

Alla inlägg under mars 2011

Av tj - 4 mars 2011 16:40

   Är man hungrig är det gott med ett familjerecept. Detta har gått i släkten i ett par generationer. Nog om det.


Idag har vi haft referatprov i svenska och det gick ganska bra. På idrotten var jag i gymet och tränade lite. Snart måste jag ta mig ner till stationen och åka buss ut till pappa.


Ha det bra  / J

Av tj - 3 mars 2011 21:21

Hej


Skoldagen började idag kl 10 och slutade redan 11 för medieproduktionen var inställd. Men det hade blivit någon miss för vi har ju två lärare denna lektion så vissa i klassen hade henne och vi andra kommer ha den lektionen vid något annat tillfälle, åååhhh   .


Hade tänkt göra ett videoinlägg men det blev för sent när jag skulle börja, då hade man fått sitta här i flera timmar innan det kommer in i bloggen. Idag har jag också varit nyttig och gått runt sjön, fast tog en fika efteråt så då la jag till det jag tappat haha.


T och jag satt sen och gjorde egna låtar, rätt kul   .

Imorgon blir en jobbig dag känner jag på mig, referatprov och idrott. Vi får hoppas att det blir en bra helg som kan brygga över klyftan av fredagen.


/ J

Av tj - 3 mars 2011 20:31

Ja hej allesammans !


Hur har ni det på läx-sidan.. ? Mycket att göra ?  Själv har jag haft väldigt mycket att göra , så om ni saknar inlägg så vet ni nu varför. Det har varit ett så stort problem med att ja haft ett för gammalt word  så inte kunnat öppna filer från skolan... Nu är då det problemet löst, glad över det !!


Förbereder mig också inför flygresan till Stockholm, det kommer bli superkul.. när ja väl landat ^^


Men läxor väntar nu,,, inte helt oväntat .... hoppas ni alla har en fortsatt bra kväll... missa inte Bond nu !

/T

Av tj - 3 mars 2011 20:22

 






 


ingen ledtråd ges ..   



/T

Av tj - 1 mars 2011 22:43

Tja tja   


Idag har klassen lyssnat på radioprogram som man fick välja. Det är bra att veta hur dagens radio fungerar om vi i framtiden vill starta egen kanal och när vi senare även ska jobba med radio. Sen var det dags att veta vilket betyg och hur många poäng man fått på matte provet som var innan lovet. Jag vill inte vara jätte öppen med betyg och poängantal men jag blev godkänd iaf.


På svenskan fick vi reda på att vi kommer ha referatprov på fredag och det kommer ta nästan hela dagen, viktigt att inte stressa under denna dag.

Det är roligt med de frågor vi fått in, lämna gärna in mer om det är något som ni går och bär på   .


Tisdag innebär bowling och just idag var man lite ofokuserad i början, saknar ord för att beskriva. De andra där undrade säkert vad som egentligen hände men de var ju inte inne i mitt huvud. Där händer det ju saker jämt, mitt lilla hjärnkontor jobbar. Kvällen har gått åt till att se gamla avsnitt av Andra avenyn.


Ha det gött   / J          

Av tj - 1 mars 2011 21:25

Trum-konsert Ikväll då. Va kan ja säga än att det va super !!

Man kan inte beskriva känslan som man fick när man satt där och hörde allt trummande! De va skickliga på att lägga ihop humor tillsammans med rytmiska trumslag ! Som publik så fick man va med en del att köra i takt samt olika klapprytmer de körde på oss    


Deras tyngsta trumma var på 450 kg !!!!!!!!




          



   


/T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards