TJ

Alla inlägg under februari 2011

Av tj - 12 februari 2011 21:30

Nu har andra tävlingen ägt rum och till final:

  Brolle - 7 days and 7 nights


      Sanna Nielsen - I´m in love    


Till andra chansen:


       Loreen - My heart is refusing me

 

   The Moniker - Oh my god

 

     / J

Av tj - 11 februari 2011 18:50

Hej på er alla !


Idag så var det sista praktikdagen, men eftersom ja var sjuk 4 dagar så ska ta ta igen 3. Så ja får va kvar lite till alltså. vissa i min klass va såklart väldigt ledsna för att de va sluttt nu. Man får trösta dem genom att säga att det blir 4 veckor om ett tag.. Efter helgen blir det alltså skoolan igen. vet att första dagen så kommer vi bara att arbeta med olika uppgifter, vi kommer att sitta i grupper och se hur alla har jobbat  


Jag tycker verkligen att snön kan sticka iväg nu... den har varit här länge nu !


och ja vill så fort den försvinner, ta stativet och göra ett uteinlägg   


Det är något jag längtar efter.

kvällen är uppfylld med James Bond samt skidor för föräldrarna ^^


kommer i alla fall att sova längeeee,, kan ni ge er på !!


Nu är det time för mat så hejsvejs !!

/T

Av tj - 10 februari 2011 21:12

Tjena   


Idag har man gått en promenad istället för att ha idrottsdag. Jag blev tillsagd att dokumentera en egen promenad så då blev det såhär:


    
 

Det var också idag som klassen skulle ha ett infomöte om de två inriktningarna som finns på medieprogrammet. Jag var en av de som skulle redovisa, usch kändes ju som en evighet och så var det ungefär 2 minuter med lite text. Jag vill nästan inte veta hurdan jag såg ut. Efteråt fikade vi i personalrummet och sedan fick jag skjuts hem av en klasskamrats föräldrar. Det var verkligen jätte schysst,   .


Ha det bra  / J    

Av tj - 9 februari 2011 21:58

Hejsvejsan !!


Nu är jag nog helt frisk,, hostar lite ännu. Men imorgon ska ja ändå till praktiken,, det är inte lite som krävs nuu,, halv 7 ska ja börja,, ja ska öppna.

Riktigt roligt att göra det ... inte !!    Efter praktiken ska jag klippa mig och sen så är det hem och ta det lugnt,, kanske va med någon kompis..   


Och angående veckans gissa rätt,, har inte hittat någon bild ännu,, så blir nog nästa vecka det   


kommer också filma ute om vädret vill och temperaturen ska ju ligga på + får vi hoppas.


Nu ska ja sova ,, det blir att gå upp halv 6,, usch..


Hej med er så länge, ha det bra allesammans !


/T

Av tj - 9 februari 2011 21:41

Idag var det en lång dag från 8-16 med Arbetsmiljö, Svenska, Matte och Webbdesign. Till slut kom man hem men det var inte lika roligt som jag trodde för min beställning hade inte kommit ännu. Igår fick jag en bouppteckning från Landsarkivet i Lund, väldigt intressant måste jag säga. Sedan blev det lite datasittande och letande.

Efter skolan var jag och T en stund, skönt nu att han blivit frisk igen. Han blev ju sjuk strax efter att jag hade gått i lördags, tänk vad gjorde vi den dagen egentligen.


Nu har jag haft ett riktigt pass med dans i mitt rum och är helt slut. Är det någon som har en spann med vatten kan ni komma hit med den. Hur som helst är man trött och inget att göra. Kolla igenom på Mitt liv som Hellner och på youtube hittade jag en gammal goding. Mitt första bildspel i youtube, hehe   

 

  / J    

Av tj - 8 februari 2011 18:33

  

Av tj - 8 februari 2011 17:29

 


Ledsen över en liten bild,, va det ja hittade ^^


/T

Av tj - 8 februari 2011 16:07

Hej allesammans..


Idag så har ja lite mindre feber,, men feber dessvärre.


Är ju bowling-dagen, men får nog hoppa den idag    Idag så har vi varit nere på Sony Eriksson, vi skulle lämna in min mobil,, som varit lite knepig på sista tiden.

De sa att man kunde skicka iväg den för lagning ,,, eller ta en ny mobil.. Gissa va ja valde,, såklart att laga den gamla,,, hahaha . Aldrig, tog en ny.


Så nu håller ja på att lära mig den och att välja ring och sms-ljud.   

Imorgon blir det att va hemma också, tyvärr. Det blir några dagar på lovet då också som ja får ta igen de timmar som ja varit sjuk från praktiken,, trist !!


Men nu är det dags att vila lite,, hej med er så länge !!

/T 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards