TJ

Alla inlägg under januari 2011

Av tj - 13 januari 2011 15:20

Tjenare allesammans !!


Idag så har vi haft engelska, ios, och så matteprovet då. ..   

Vi skulle haft två lektioner till, , , men eftersom jag inte behövde göra någon omprov för en lärare ,, eftersom jag klarade det ,, så behövde jag inte komma på den,, och då va det 2 timmar innan den andra lektionen skulle börja,, så ledigt från den också   


När jag kom hem så var de i full gång,  det va brädor, det va väggar och en massa annat som va i farten..

Nu håller de på att göra något,, det dammar så otroligt mycket om det så kan inte säga vad ^^


imorgon är det fredag då,, och ivä samt lite annat,, blir nog en okey dag.   


Hej me er tills nästa gång !!

/T

Av tj - 13 januari 2011 09:24

Innan jul kom cd-skivan Släktens Arkiv ut och blev uppskattad, se bild.

   Arbetet väntas klart till slutet av augusti 2011. Den stora vikten inom projektet är fortsatt inventering av gravstenar runt om i Sverige, det är bråttom då många redan har tagits bort för de är för gamla. 2012 blir ett år då många stenar ska bort och därför är det lite stress i luften. Det blir också redigering av alla foton och materialet ska sorteras och rustas upp. Varje person får nu en egen fin och klar ansedel, en bättre uppställning en förut. Julklappen blev ju någa dvd-skivor med svenska gods och gårdar så man siktar på lite gårdshistoria, hur det går eller hur allt ser ut för vi se längre fram.


OBS! I slutet av januari är ej skivan en julklapp/nyårspresent utan kostar 200 kr st.


/ J     

Av tj - 12 januari 2011 21:14

    

Av tj - 11 januari 2011 20:48

Hej på er allesammns !!


Nu startar en ny sak här på bloggen,,, Veckans gissa rätt,,    Eftersom detta är första gången så får ni en enkel ,,    Meningen är bara rent skoj och lite tävling också ^^ 


Varje tisdag så får ni en bild som jag har gjort om,, kanske gjort lite suddig,, eller något annat som gör det svårare att se va det är ,,,, När ni kanske vet va det är så skriver ni en kommentar om det ,, en gissning,, tisdagen efter så säger jag det svaret som va bäst ,, eller också helt rätt     


och så får ni en ny bild   


Mycket nöje,,  /T





 



Av tj - 11 januari 2011 09:00

Nu är hela startfältet klart för Melodifestivalen och om 24 dagar börjar det i Luleå   


LULEÅ 5 FEBRUARI
1) Dilba
2) Swingfly
3) Jenny Silver
4) Jonas Matsson
5) Le Kid
6) Rasmus Viberg
7) Pernilla Andersson
8) Danny

GÖTEBORG 12 FEBRUARI
1) Brolle
2) Loreen
3) Babsan
4) Elisabeth Andreassen
5) Sanna Nielsen
6) The Moniker
7) Anniela
8) Christian Walz

LINKÖPING 19 FEBRUARI
1) Linda Sundblad
2) Simon Forsberg
3) Sara Lumholdt
4) The Playtones
5) Shirley´s Angels
6) Sebastian
7) Sara Varga
8) Eric Saade

MALMÖ 26 FEBRUARI
1) Melody Club
2) Julia Alvgard
3) Lasse Stefanz
4) Linda Pritchard
5) Anders Fernette
6) Linda Bengtzing
7) Nicke Borg
8) Love Generation

Programledarna är Marie Sernerholt och Rickard Olsson.     / J    

Av tj - 10 januari 2011 19:26

Hej allihopa   


Jättekul att öppna igen tycker jag och vi har gjort lite förändringar, mycket av det kommer nästa vecka eftersom allt är inte fixat till 100 % och det kommer väl det aldrig att bli egentligen.

  

Idag så började dagen inte så bra. Min klocka ringde när den skulle men somnade om och när jag vände mig om var kl 7.41 och jag börjar 8. Ja, ni förstår väl att det var bara på med kläderna och ut. Sedan fick jag arbete på tom mage fram till 11 då det blev brunch (Korvgryta). Kungsmad håller ju på med ombyggnad och medie eleverna har fått nya fina paviljonger och som jag förstår det ska vi vara där imorgon   .

 Nu är det dags att följa min balkong igen

Skoldagen var som den brukar och efter skolan åt jag innan jag och T var en stund. Nu tänkte jag skriva, känns konstigt men roligt att få blogga igen. Nu hoppas jag och T på ett härligt blogg 2011       /  J

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards