TJ

Alla inlägg under januari 2011

Av tj - 28 januari 2011 16:46

Nu är det äntligen helg !   


Som jag har längtat till den, dessa dagarna vill man bara vara ledig men det är ju snart sportlov. I skolan går det lite segt just nu och då menar jag inte att jag är trött och inte har bra betyg utan att man gör inte mycket på lektionerna  längre. Det är liksom lite stopp och man fördriver tiden med annat för att få timmar att gå.


Men, men det kanske går uppåt snart. Vid 18.15 ska jag åka ut till pappa och sen får vi väl se vad som händer där. Det brukar komma små överraskningar i det huset. Många var intresserade av vårat klassråd, en del kan jag lämna ut senare om någon vill veta vad som blev sagt.


/ J    

Av tj - 27 januari 2011 18:43

Hej allesammans !!

Ja, va har då hänt idag ?!..  För det första så har det varit satans kalt idag !!

De som va 1 år och uppåt fick inte gå ut och det fattar man ,, 20 minus. Var ute med de äldre barnen en stund,, de gungade och lite annat möjligt...  Sen Lekte ju de lite yngre hela dagen med allt va man kan hitta på,, Mitt experiment tycktes om så ska antagligen göras om imorgon också..   


Efter praktiken så cyklade jag då hem och tog det lugnt hemma, tittade lite på tv och sånt. Nu resten av kvällen så antar jag att vi ska äta något,, kanske mera tv och lie dator.. Har ju lite engelska också..


Det var nog dagen det.   morrsss


/T


Av tj - 27 januari 2011 17:34

Hej på er   


Idag så började man inte fören kl 12, så det var bara att ta det lugnt. Vi hade medieproduktion till 14.20 och vi hann inte så mycket kan jag ju säga. När jag kom hem lagade jag mat. Det blev sprödbakad torsk med potatis. Kom ihåg att rösta nu för det är bara fjädre delen som ska göras sen måste sista delen göras så att jag kan visa jubileumet.


/ J

Av tj - 27 januari 2011 16:39



/T



Av tj - 27 januari 2011 16:23

 


Ni fick ledtrådarna,, Trä, sommar och ute.. Inga av de som gjorde rätt och skickade in sina  gissningar , ingen hade  rätt   


Ny bild och nya gissningar hoppas ja på !!   



 


Ledtrådar...


Ute, sommar tavla.


Lycka till !!


/T

Av tj - 26 januari 2011 19:19

Hej hej!


Vet att jag inte bloggat på ett tag men kommit annat i vägen. Idag har hela klassen haft ett klassråd och jag blev utsedd till sekreterare eller rätta sagt jag ville vara det. Vi pratade om undervisningen, skolans miljö och klassresan. Den är nu renskriven och fin och ska senare inlämnas till rektorn.

     

Sen gick dagen på i vanlig fart. Jag och T har varit nu efter skolan och snart ska jag fika som jag handlade innan idag.


Jag jobbar med videoinlägg och jubileum så håll till godo så länge så hörs vi en annan dag.  / J    

Av tj - 26 januari 2011 16:27




/T     

Av tj - 25 januari 2011 21:34



/T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards