TJ

Alla inlägg under november 2010

Av tj - 21 november 2010 17:44

<br/><a href="http://video.se.msn.com/watch/video/secret-kitten-exposed/1jjeufclr?fg=sharenoembed" mce_href="http://video.se.msn.com/watch/video/secret-kitten-exposed/1jjeufclr?fg=sharenoembed" target="_new"title="Secret Kitten Exposed!">Videoklipp: Secret Kitten Exposed!</a>


/T

Av tj - 21 november 2010 17:29

Hej hej ! Det är så att jag har planerat ett videoinlägg och att det ska komma bilder på festen och annat, detta händer imorgon (måndag) Eftersom jag inte har min nedladdnings-sladd ännu...


idag har jag spelat mycket wii, både wii fit  och mario... något..   


KOmmer att bli mycket videoinägg denna vecka eftersom det är praktik.


/T

Av tj - 20 november 2010 21:16

Hej!


Idag så var det då fest för min farmor som är 90 år. Det hände väll inte så mycket, det gick väldigt bra med uppträdandet som jag gjorde i alla fall  

Ni ska nog få höra låten på bloggen också, fast inte idag direkt...

Jag tog massor att bilder, men ni får vänta med att se dom tills jag kan ladda in den på datorn..


Nu ikväll så har vi ätit lite kvällsmat och sett på morden i Midsummer. 


Imorgon så blir det väl lite mer läxor och att förbereda sig inför praktiken   

Ha det gött !!


/T 

Av tj - 20 november 2010 18:38

Hej på er   


Eftersom ni säkert har lagt märke till snön så kändes som julaftons morgon när man steg upp. Vilket är en besvikelse med tanke på att jag inte har fyllt år riktigt än. Jag brukar vilja fylla år innan men det har regnat idag så vi får väl se om det regnar bort. Det finns ju liksom inte någon glädje i blötsnö.   

Idag har vi bara tittat på film bl.a Dirty Dancing 2 och School of rock som gick på tvn. Båda väldigt bra tycker jag. Det blir förmodligen en till film senare.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva utan ville bara berätta lite om vad som hänt idag men annars gör man ju liksom det vanliga att äta och så. Vid 4 tiden gick vi ut med hundarna och ja.....


Ha det bra  / J

Av tj - 20 november 2010 12:01

Hej Hej Hej Hej !!   


Idag ska jag på kalas, min farmor fyller 90 år   GRATTIS SÄGER JAG !!!!

Så snart så ska vi åka iväg...Men är lite lite nervös för att jag ska spela på festen..

Men det har jag gjort på en del så det ska nog gå bra..


Än så länge så har dagen bara varit frukost med macka och fil.

Efter kalaset så ska jag nog göra lite läxor,, måste nästan det.. Sen så vet jag inte riktigt.


Min storasyster och jag ska spela lite wii nu så vi hörs mera ikväll !!


/T

Av tj - 19 november 2010 23:36


/T

Av tj - 19 november 2010 15:48

hej hej  



På IVÄ idag så spelade vi bowling. Vi var uppdelade 4 och 4 eller 3 och 3.


Det var superkul och att det är slut på veckan gör det ju inte sämre   

Gissa vem som vann i den grupp som jag spelade i ??? :............. jo jag såklart   Men huvudsaken är ju inte att vinna, utan att ha roligt. Det hade vi nog allihopa!


Nu sitter jag och ser ut på all snö som har börjat komma nu i Växjö. Jag hoppas att den här snön stannar lite längre än den andra gjorde...


Hade tänkt att visa lite bilder på det men min överladdnings-sladd är borta just nu, så det får bli en annan gång         Skriver nog mer ikväll, hej så länge !!

/T

Av tj - 18 november 2010 17:56

Hej !!


Idag på gympan så hade vi klättring, spinning och styrketräning. Jag ingick i den grupp som klättrade... men jag gjorde inte det, hatar att klättra så nej tack!!


Sen har vi haft lite annat,, det har väl varit helt okej   
Imorgon är det då IVÄ,,, äntligen !! Bowling då !!


Kommer nog att göra något videoinlägg snart, känner för det, hehe. Men jäkligt skönt att slippa skolan en hel vecka för praktiken   


Det va allt ja hade att säga just nu !! Hej med er. 

/T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards