TJ

Alla inlägg under augusti 2010

Av tj - 6 augusti 2010 22:02

Hejsan alla människor där ute.

Bara en timme efter det att jag bad er om att skriva en låt som jag kunde använda som veckans låt så har jag hittat den. Till den som skickade den säger jag TACK!! vilken ? Det får ni veta nu på tisdag.  Och vi har blivit nämnda i en annan blogg, han skriver att han gillade våran blogg, ett tack till honom också!!!



Min dag idag! Min kusin som bor i Stockholm är på besök här och vi har spelat bowling idag, wii, riddarspelet och en massa annat. På wii så är jag mycket bättre på bland annat backhoppning och Super Mario Bros   

Nu sitter jag här och skriver men snart ska vi spela mer dator. Antar jag  

hej så länge.


Mitt fina bildspel blir nog två dagar försenad. Detta beror just på att min kusin är här. Till detta bildspel behöver jag mycket tid så jag börjar med den imorgon eller så. Detta står också på Facebook om man är medlem i våran grupp där. TJ bloggen heter gruppen. Vi skriver när det händer något nytt där.  /T


  L hälsar också till er. ( Ludde )

Av tj - 5 augusti 2010 10:23

Hejsan alla svenskar!    Är nu tillbaka i Sverige. Vad jag ser på bloggen så har J skrivit mycket flitigt. Bra J !!! Mitt bildspel kommer att bli i 3-5 delar. Detta beror på att jag under min resa tog 800 bilder. Men kommer inte att kunna ta med alla såklart. men bildspelen kommer att vara 3 minuter var gissar jag på. Men nu har jag mycket som väntar så hej så länge och ha det så bra  /T

Av tj - 3 augusti 2010 18:16

Hej     Som ni vet är jag tillbaka i Ryfors efter en Alvesta resa. Vi tittade på massa filmer som jag hade valt ut, spelade spel, handlade och såg friluftsteatern En mor till salu i Vallarna (Falkenberg). Igår så kom jag hem efter en tröttsam resa. Orkade faktiskt inte skriva mer så jag tar det idag.


Idag så har mormor och jag vart i Hässleholm med hunden Arthur på djursjukhuset. Enligt mormor så har han vart så slö och inte alls pigg men nu är han bättre iaf. Sen handlade vi på hemmakväll där jag köpte Svensson svensson säsong 4 och en film med Claes Malmberg. Nu så ska vi spela Rummikub.



Ha de  / J 

Av tj - 2 augusti 2010 13:00

Så var det dags att resa tillbaka till landsbygden igen och skönt är väl det. Jag har haft det trevligt. Och så får vi se vad som väntar denna veckas äventyr. Berättar mer om vad som händer när jag kommer hem ikväll.

  

                 / J

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards