TJ

Alla inlägg under augusti 2010

Av tj - 19 augusti 2010 14:15

Nu ser vi klipp från kändisarna hela sommarens guldkorn (ps. mina guldkorn, haha)


                            Vi ses 16.30    / J

Av tj - 18 augusti 2010 21:37

Hej. Ja, idag så steg jag upp redan kl 7. Då åkte vi till Alvesta och vinkade av min mormor som skulle åka tillbaka till Stockholm. Sedan var jag med J och vi gjorde allt möjligt och sedan på sena eftermiddagen så var jag med en annan kompis och vi spelade wii och filmade. Kul kul    Nu på kvällen så ska jag se på morden i Midsummer.

Regn idag igen hoppas verkligen att vi får se sol igen snart.


hej så länge.


/T  

Av tj - 17 augusti 2010 23:57

Hej alla glada   


Jag kan nu säga för de som är intresserade att filmen som jag har jobbat med i två dar är redan i slutfasen. En så länge är filmen 1 timme och 32 min så förmodligen går inte allt in på en dvd utan jag delar den och har 2 skivor. Filmen har fått namnet Släkten genom tiderna 1652 - 2010 och är en dokumentär och present till alla i släkten som nu får allt de behöver på TVÅ skivor som man kan se i dvdn.

Varje dag kl 7 går jag därför upp och börjar arbeta. Sen äter jag frukost 9. Idag spelade jag och T wii, gjorde yoga och jag klarade en hinderbana som T sa att jag skulle tycka om. Det gjorde ja    !!!

  

                                       Bilden är tagen troligtvis 2006/2007

På bowlingen var jag lite ringrostig för har inte tränat sen klassens dag som ni kan läsa i bloggen på sidorna bakåt i bloggen. Sen kunde jag inte hålla mig för skratt, jag ska ärligt säga att jag vet inte vad som var så kul. Har lite ont i handen(de fingrar som man stoppar i klotet) och det är då jobbigt att kasta.


Nu har jag och mamma sett ut lite maträtter till helgen och tittat på Svensson svensson tillsammans.   Hej på er  /  J

Av tj - 17 augusti 2010 18:17

Hej   Dagen för mig idag har upptagits av Wii, bowling och kompisar. På morgonen så spelade jag och J wii i några timmar. Vi slog några rekord var. Klockan 5 åkte vi ner till bowlinghallen och spelade bowling, det är där jag kommer ifrån precis. Min bästa serie idag har varit på 135 poäng. Ganska dåligt om jag jämför med förra tisdagen.  Kvällen blir det nog tv och dator. Ganska trött efter allt wii och bowlande.


Det var allt för mig. Och njut av de sista dagarna innan skolan börjar igen !!!   


                                       /T

Av tj - 17 augusti 2010 13:30


/T

Av tj - 17 augusti 2010 12:17


/T

Av tj - 16 augusti 2010 11:19

När jag hade lite tråkigt så hittade jag lite klipp på youtube som var ganska så roliga. Två tjejer har träffat sina kändisar och bett dem att säga släke. Inte för att jag riktigt vet vad det betyder men det är roligt. Hittade några av bloggens kändisar i min tittar stund.


      

     

                         / J

Av tj - 15 augusti 2010 20:46

I detta videoinlägg så gjorde jag en miss. Jag hade cameran fel så ibland syns inte ansiktet. Men annars så är jag nöjd med sommarspecialen.   






/T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards