TJ

Alla inlägg under juli 2010

Av tj - 5 juli 2010 18:25

Hej i detta bildspel gör ni bäst i att ha helskärm.    Hoppas ni tycker om det!!



/T

Av tj - 5 juli 2010 09:15

Nu är alla ledtrådarna på plats och Mr. Smith kan nu avslöja vem som har gjort det. Hur brottet gick till och mycket mer ser vi i det sista avsnittet. Del 8 av 8 

    

Av tj - 3 juli 2010 17:18

Hej på er    


Det har varit en hård vecka med mycket jobb, ska bli skönt med ledighet om 2 veckor. Kul att se hur ni röstar så olika för om man tänker det faktum att det faktiskt kan vara vem som helst (nästan). Idag vaknade jag lite senare, eller faktiskt inte men jag fick somna om idag. Är uppe lite länge kanske så är lite seg på morgonen. Jag åkte till hemmakväll och köpte 2 splitternya filmer. Nu har jag tittat på dem och lagat pasta gratäng. Till det åt vi kassler och sallad.


Jag kan inte bara strunta i att svara på en fråga som vi fick nyligen. Det är sant, vi gör inte mycket videoinlägg numera. Vi har inte alltid så mycke att säga. Jag vill variera mig om ni förstår. Men som tröst ska Js hörna starta i mitten av juli. Där jag ska prata och vi ska titta på lite saker i Sverige och världen. Ska inte avslöja för mycket. Om T ska videoblogga kan ju inte jag svara på men det kommer han att göra då och då.

Hoppas att alla som tycker att videoinläggen minskar och saknar dessa fick ni nu svar. T berättar hans åsikt i frågestunden del 2.


Glad helg                                 / J

Av tj - 1 juli 2010 19:10

Hejsan hejsan. Idag har det skiftat mellan fint och molnigt väder. Idag har jag mest varit hemma och planerat ett nytt videoinlägg.   Ihelgen har jag mycket att göra. Vi ska åka till Backamo. Till hantverksmässan som är där. Det är många som jag nog kommer att känna igen.   Det ska bli roligt att se vad andra ställer ut med och som alltid så kommer det nog att bli roligast första dagen då det är nytt. Det ska såklart bli kul att se när bilmässan sätter igång också. Men allt detta innebär att ni inte kommer att se några texter i från mej. Inte förän efter helgen. J kanske skriver något i bloggen. Vi gör ju alltid något i bloggen varje dag. Om ni inte tror mej så titta i almanackan i bloggen så ser ni.    Många tycker nog att vi lägger in lite för lite, men som vi sa i frågefilmen när vi gav svar på många av era frågor så skriver vi bara när vi har något att skriva om. Lika så videoinlägg. Om ni tycker att det är okej så fint. Det finns såklart några som tycker att man ska lägga in 10 inlägg men vad är det för mening.  Jag har också hittat en mycket bra låt så den lägger jag ut nu. 


Men nu ska jag gå, hej /T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards