TJ

Alla inlägg under juli 2010

Av tj - 12 juli 2010 13:39


/T  Jag hoppas på många förslag   

Av tj - 11 juli 2010 13:14

Hejsan allihop. Varmt är att ljuga, det är 37 grader. Idag på förmiddagen så hoppade J och jag studsmatta. Det var såklart jätte jobbigt med värmen men kul. Snart ska jag äta lite mat och nu på eftermiddagen så funderar vi på att gå till affären och köpa glass.

Imorgon ska det visst åska. Det blir ju lite svalare så det är välkommet.   jag tittar ut och ser en brännd gräsmatta! Då är det  på tog för varmt. Egentligen borde jag åka och bada kanske men inte lust.   Jag tyckte verkligen att våra jubileumsfilmer var jättebra, det var roligt att göra dem också.  Men nu väntar maten hejsvejs så länge. Möjligt att jag skriver mer sedan när det är lite svalare / T

Av tj - 10 juli 2010 15:16

            Möt TJ och Sverre som berättar om sina favoriter

               Linnéa och Minopellel visar sina höjdpunkter

             Klaus avslutar alltsammans

                                                  


              / TJ AB

Av tj - 8 juli 2010 10:00

  

                         

Av tj - 7 juli 2010 21:30

Hej! sorry att jag inte har uppdaterat mig på länge men mycket att göra och jobb och sånt. Idag så gick jag upp kl 7 och tittade på tv och drack kaffe. Jag vaknar då haha. Kollat mina nya filmer Alice i Underlandet och buskis från vallarna. De är faktiskt bra.


Det är samma sak som jag gör på jobbet, ingen skillnad vattnar, rensar ogräs och sånt. Har vart med T och spelat in en ny rolig sak som omväxling. Imorgon kommer premiären av Js Hörna + sommarens favoriter i samma kör. Hoppas ni gillar det att programmet ska gå bra.


         Har ni inte en???  / J

Av tj - 6 juli 2010 22:22

Hejsan svejsan!! Igår regnade det och idag har det varit sol och varmt. Kan det inte bestämma sej för regn eller sol snart. Idag har jesper och jag kämpat mot en nerpackad fil. Ganska jobbigt men till sist fick vi upp den. Filen är något till våra filmer hoppas att det kommer bli bra bara.   Vi får se om det går att få ihop allt. Vi tänkte också hoppat lite på studsmattan, men den var upptagen idag. Vet inte vad ni känner men jag ser fram emot J`s hörna.Undrar om vad han kommer att prata om ??   Mitt bilspel var lite annorlunda jag hoppas att ni tyckte det var bra   

Men nu är det sent så jag skriver inte mer idag. Hejdå på er alla. >Jag skriver nog snart mera !! Det gör nog J också   


/T

Av tj - 6 juli 2010 14:04


/T     

Av tj - 5 juli 2010 18:27

Hejsan allihopa!! Ja detta är bilspel del 2 av Backamo som jag sa i bildspel del 1. Ha det på helskärm. Detta är så att ni kan läsa texten bra:!



/T   

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards